Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg ble kjent med kjæresten, for noen år siden hadde han litt "langt" hår, utrolig fint! Noe alà dette: http://www.fantasyflightgames.com/ffg_content/ffg-supply/art-sleeves/wave-three/js-ffs54-large.png

Så klipte han seg. Syntes selv det ble for kort. Sparte igjen.. Så hadde han langt hår igjen. Jeg synes han passer så godt med håret sånn, og sa han burde beholde den sveisen. Men han har klippet seg når han har syntes det begynner å bli for langt, og hver gang synes han det blir litt for kort.

Og nå har han holdt det kort nokså kort lenge. Men han er litt sløv til å komme seg til frisøren..

Hvordan kan jeg få han til å få samme sveis som før uten at han tror at jeg ikke liker sveisen han har nå? Håret betyr egentlig ingenting, han er jo nydelig uansett. Men damn, han ser råbra ut med langt hår!

Det er jo opp til han å velge frisyre, men.. Jeg har lyst til å ha litt innvirkning uten å mase..

Anonymous poster hash: b648e...cee

Anonymous poster hash: 003f1...3a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sagt det. Men han synes det er enklere å ha kort hår, sier han..

Skrevet

Det ligger nok mye i dette.

Anonymous poster hash: d57de...403

Skrevet

Du får klippe deg kort du og, og si det samme.

Anonymous poster hash: 9ca26...5ef

Skrevet

Du får klippe deg kort du og, og si det samme.

Anonymous poster hash: 9ca26...5ef

:P

Han liker det lange håret mitt veldig godt. Men det gjør jeg og, så saksa nærmer seg ikke det!

Han likte jo å ha langt hår nokså lenge.. Nå på sommeren er det vel godt å ha kort hår, kanskje jeg skal vente til det blir litt kaldere med å prøve meg på litt lett overbevisning..

Skrevet

Digg.

Anonymous poster hash: d57de...403

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...