Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte til Oslo nå og må derfor finne meg en ny frisør. Er det noen som har noen å anbefale meg som ikke er så veldig dyre? Pleier å klippe tuppene og stripe håret/etterveksten + farge øyevippene noen ganger. Skal bo sentralt, så alle steder i sentrum er aktuelle :)

Anonymous poster hash: c1265...37a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her

Er forresten en jente på 21 år :)

Anonymous poster hash: c1265...37a
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dezhin frisørsalong. Salongen ligger sentralt (et par minutter unna Oslo City). Vet ikke hva du synes er dyrt og ikke, men du kan se prisene her. Jeg går selv til Dezhin (art director - den høyeste prisen), men har hørt mye positivt om de to andre også (stylist og frisør - litt rimeligere). Om du vil se hva andre synes om salongen, så kan du lese her.

Anonymous poster hash: c29a5...c76
Skrevet

Får klipt deg i utlendingssjappene til mellom 100-200 kr.

Anonymous poster hash: f5568...6f8

Skrevet

Hendrix Hair (som har salonger på Majorstua og Frogner) har flinke og ikke alt for dyre frisører. Jeg begynte å gå dit fordi mange kjente bloggerne går der og reklamerte for dem ifm extensions osv. Brukte dem en god stund inntil jeg hoppet over på Adam og Eva i Strøget, kun fordi jeg ville gå til hun som er håransvarlig på Trinny & Susannah oppdrag Norge- hun var så djevelsk flink på tv. Og hun er virkelig flink i virkeligheten også altså, men absolutt ikke blant de rimeligste!! :)

Ellers er det som noen over sier, ekstremt billig hos mange innvandrerfrisører. Har du helt rett hår og bare trenger en grei stuss ville jeg absolutt testet det..

Anonymous poster hash: 38140...f41
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...