Gjest cool water Skrevet 21. april 2004 #1 Del Skrevet 21. april 2004 Hei. Noen som vet prisen på et libraslankekurs? Er det bra opplegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robban43 Skrevet 21. april 2004 #2 Del Skrevet 21. april 2004 Har ikke prøvd det men her er vertfall linken til Libra Norge http://www.libra-helse.no/mainHvorfor.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 21. april 2004 #3 Del Skrevet 21. april 2004 >Libra er et veldig bra kurs. Anbefales...Koster det samme som Grethe Roede kurs tror jeg, rundt 1600,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snexi Skrevet 22. april 2004 #4 Del Skrevet 22. april 2004 Tok det for noen år siden, og da kostet det her jeg bor 1100kr Jeg tok av 6-7 kg, og da mosjonerte jeg regelmessig. Det var målet jeg hadde satt meg. Har ikke prøvd andre kurs, men Libra var bra det. Viktig og være motivert, ellers er det bortkastet penger. Må slite litt for å bli kvitt kiloene. Lykke til. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå