Gjest britt Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Jeg har funnet ut at kjæresten min har vært utro.det er ei stund siden.vi har vært sammen i et år.jeg vet at han har ikke hatt kontakt med denne jenta etter dette.jeg vet at de hadde sex.det jeg tenker på da er om jeg skal ta opp dette med han.eller siden jeg vet at han ikke har hatt kontakt med henne etter det ikke nevne noe...jeg kjenner jeg er nyskjerrig på hvorfor han gjorde det, om det har skjedd flere ganger eller hvordan han bare stiller seg til det.om han angrer eller ...??
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Det ble litt rot.sorry men lurer hva dere tenker ...
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Jeg ville valgt å snakke med han om det. Greier du å stole på han etter det som har skjedd?
Havbris Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Snakk med han. Hvis ikke, blir dette bare en verkebyll som vokser seg større og større. 1
Gjest ts Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Ts. Jeg vet ikke om jeg klarer å stole på han etter dette. Men det er derfor jeg vil prate med han å finne ut hvordan han føler det ang dette.han er som skapt for meg på så mange måter, så nå tenker jeg at kanskje dette er det som er "feil" (men mangel på et bedre ord) .. men kjenner å redselen for å bli alene ????
Gjest ts Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 "Feil" med han liksom.jeg vil ikke være ei folk går å prater om at fyren min er utro.å at jeg ikke vet om det.
Steinar40 Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Dette må selvfølgelig opp på bordet så han vet at du vet. Nytter ikke å akseptere sånt. 2
Maria12345 Skrevet 10. august 2013 #8 Skrevet 10. august 2013 Snakk med han, ellers kommer du aldri videre fra hvor dere står nå
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #9 Skrevet 10. august 2013 Hmmmm? Såklart burde du konfrontere ham om dette! Slikt burde jo ikke ligge å lage grums vel?! Forstår ikke helt problemstillingen heller i grunn, men mulig jeg mangler noe relevant informasjon? Anonymous poster hash: 547e9...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå