Gjest Moonshadow Skrevet 22. april 2004 #21 Del Skrevet 22. april 2004 Bra!! Og jeg mener det med at du ser kjempesøt ut slik du er!! (ut i fra det ene bildet jeg har sett, altså.. jeg har ikke spionert på deg ) Har du ikke Tusen takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. april 2004 #22 Del Skrevet 22. april 2004 Vet det er vanskelig. Men jeg synes det er så rart at selv om jeg trener og spiser riktig, så går jeg bare opp i vekt.. Får prate med legen om det tror jeg. Dropper Nutriletten TinaK! Jeg har det litt likt som deg. Har smaklyst til å gå på Nutrilett noen uker for å sette igang prosessen, men jeg prøver å la være. Jeg trener så ofte jeg har tid, og spiser sunt, men litt sjelden. Jeg har lagt om så godt jeg kan, og prøver å prioritere trening fram for jobb (når de legger møter etter jobb treningsdager) Jeg føler allikevel ikke framgangen har vært så stor som ønskelig. MEN, til poenget (the lady of many words, that's me ) Jeg har hatt en småkjiip vinter (på endel områder) masse stress, veldig mye på jobben som har gjort meg sliten, og jeg pleier å være sterk og tøff. Søster, som kan mye om kropp og helse sa at stress kan påvirke vekt, alt fra ytre stress, til stress over ikke å gå ned. Så nå prøver jeg å være fornøyd, på tross av vinterstresse kiloene, og håper at kroppen tror alt er bra, og våger å kvitte seg med det den har lagre til vanskeligere tider Kanskje det er noe av det samme som skjer deg? Lykke til jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 22. april 2004 #23 Del Skrevet 22. april 2004 Må i så fall være stress for å gå ned da... Kanskje det ja, får vente å se da. Kanskje legen vet hvorfor. Takk for det Glam :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. april 2004 #24 Del Skrevet 22. april 2004 Må i så fall være stress for å gå ned da... Kanskje det ja, får vente å se da. Kanskje legen vet hvorfor. Takk for det Glam :-) Ingen årsak, jenta Stress er mye det. Jeg legger lettere på meg når jeg ikke har det bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå