Gå til innhold

Nutrilett!?

Gjest MåneSkygge

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow

Vet at dette ikke er den ideele slankekur men kan det virke som en liten hjelp?

Jeg har lagt om kosholdet og trener hver dag, men begynner å bli utolmodig nå. Går det an å buke dette i en liten periode bare for å få en fart på sakene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått på Nutrilett med gode resultater - har gått ned masse på kort tid :-)

Men så må jeg begynne å spise igjen, og da går jeg opp minst like mye :-(

Så mitt svar er nei.

Men jeg har god erfaring med å erstatte kveldsmåltidet med Nutrilett Bar. Smaker ikke veldig godt (den med musli er minst ille syns jeg), men fungerer bra. Ville nok valgt annen løsning.... Før jeg ble gravid gikk jeg på lavkarbo-kosthold, det fungerte flott for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Jeg har hørt at folk går opp masse når de slutter men jeg trodde kanskje man slapp unna det så lenge man spiste riktig og trente...

Men det er vel kanskje ikke noe vits :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Nutrilett i en liten periode. Da brukte jeg ikke anbefalt mengde (6-700kal.), men det dobbelte for å unngå å få kroppen i sparemodus (ødelagt forbrenning = vektøkning etter kur). Dyrt, men jeg fikk fokus bort fra søtt og fett.

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du nylig har lagt om kostholdet og begynt å trene, syns jeg du bør fortsette med det uten pulverkur. Du er sikkert bare utålmodig siden du ikke når målet fortere, men det tar tid, og sånn som du gjør det, blir du sunn også... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Estrela
Det er lenge siden jeg la om kostholdet og begynte å trene aktivt. Snart ett halvår siden....

Hva forventer du kan skje med kroppen og helsa di på et halvår? :wink:

Vet ikke hvor mange år du har hatt usunne vaner, men dette med helseforbedring tar TIIIIID.... :tunge1:

Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Joda, men man skal liksom ikke gå opp i vekt heller da...

Jeg gikk opp pgr av medisin gikk fra 48 til 70kg på to mnd. Legen mente at jeg skulle gå ned da jeg slutta på medisinen men jeg blir bare større. Selv om jeg spiser riktig og trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Estrela

Kanskje du bygger muskler? :wink:

Nei, jeg vet ikke... Hvilken medisin var det? Kanskje det er den som har uønskede bivirkninger for forbrenningen din, selv om du har sluttet å ta den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Det var lykkepiller. Jeg sluttet på den for en god stund siden og gikk ikke så lenge på den. Skal dra å prate med legen å høre om jeg kan få xenical.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg bruker Nutrilett som måltidserstatter nå og da. Jeg tar ofte en shake og kanskje 1/2-1 frukt istedenfor kveldsmat, eller som erstatning for flere måltider på dager jeg skal ut på byen eller vet at jeg blir utsatt for ekstra fristelser ellers. Dessuten kan det være kjekt å ha en Nutrilett-bar i veska når du ikke vet når du skal spise neste gang.

Andre slanke tips kan være å passe på at man ikke spiser få og store, men heller flere små måltider i løpet av dagen. Prøv likevel å unngå småspising mellom måltidene. Sultfølelsen varer som regel ikke mer enn 20 min, så prøv å gjøre noe gøy som tar oppmerksomheten din bort i fra sulten. Det kan også smart å ha som en regel at man ikke skal spise (foran TV) etter et visst klokkeslett, f.eks. 20.00, for å unngå for mye "sofakos". Jeg tror også at det er viktig at man unner seg noe godt en gang i blant, f.eks. hvis man har vært litt ekstra flink. En liten sjokolade etter trening er både godt og nyttig, siden man da ofte trenger litt ekstra rask energi for å øke insulinnivået i blodet. Sist men ikke minst er det nok viktig at man ikke fokuserer på for mye på de negative sidene ved å slanke seg, men heller tenker på hvor snill man er mot kroppen sin når man trener og spiser riktig. Ikke slit deg ut heller for da blir du lei.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes du virkelig du behøver xenical? Den er tross alt beregnet på folk med helseskadelig overvekt. Du har jo skrevet at du bruker str 38 i klær, da kan du vel ikke være så stor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke heller lage deg smoothies med frukt og/eller grønnsaker isteden for nutrilett?? Mye sunnere vettu :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Moonshadow

Jeg skal i alle fall spørre legen om xenical.

Jeg spiser lite og ofte. Vet jeg spiser riktig for jeg har gått på Grete Rhode kurs for å lære meg å spise.

Får vente å høre hva legen sier om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, men jeg blir kvalm av meg selv :-(

Tina, da! Du er jo kjempesøt!! :P

Jeg forsøkte også Nutilett en gang; gikk ned tre kg og opp fire da jeg sluttet!

Masse aktivitet og lite "kosing med mat" er det eneste som fungerer for meg.. Det er slitsomt å gå ned i vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Vet det er vanskelig. Men jeg synes det er så rart at selv om jeg trener og spiser riktig, så går jeg bare opp i vekt..

Får prate med legen om det tror jeg.

Dropper Nutriletten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropper Nutriletten

Bra!!

Og jeg mener det med at du ser kjempesøt ut slik du er!! (ut i fra det ene bildet jeg har sett, altså.. jeg har ikke spionert på deg ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...