Gå til innhold

Noe rart med Facebook-innboksen min - flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gå inn på en gammel melding i innboksen min isted for å sjekke noe, og plutselig så jeg at jeg hadde fått to meldinger jeg ikke hadde sett, som var kommet tidligere i dag. Begge to sto som lest, og det var ikke noe tall på innboks-knappen eller noe annet tegn på at jeg hadde fått melding. Svarte på begge to, og mens jeg var innlogget fikk jeg svar på den ene - da blinka det kort et ett-tall på innboksikonet som forsvant nesten med en gang. Gikk inn i innboksen, og den nye meldingen sto da som lest. Facebook-chatten har vært frakoblet hele tiden.

Flere som har opplevd dette? Litt kjedelig at jeg ikke ser at jeg har nye meldinger, og veldig rart at de står som lest når jeg ikke har vært inne på dem ennå.

Anonymous poster hash: fc6ad...ad5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje noen andre har hacket seg inn i facebook-profilen din?

Hadde vært en ide å bytte passord, bare for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Takk for tips, jeg bytta passord nå :) Sjekka med samme hvilke enheter som har vært innlogget på profilen min, fant heldigvis bare de jeg bruker selv. Imidlertid er jeg visst pålogget på mobilen min også, kanskje det har noe å si. Skal logge av på telefonen og be ei venninne sende meg en FB-melding, så får vi sjekke om det funker bedre :)

Anonymous poster hash: fc6ad...ad5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...