AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Hei Jeg har en skikkelig ting for ugler og har tenkt på å ta en ugletatovering. Jeg vil ha det på høyre skulder bak, men er det harry med ugletatovering? Jeg har tenkt på noe sånt som dette: Hva tror dere? Jeg har all verdens tid altså på å vurdere dette, så det er ikke noe jeg tar bare for å ta en tatovering, men siden jeg elsker ugler så ja? Anonymous poster hash: a98af...ecf
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Elsker du virkelig ugler og har gjort det en stund eller kan det være en fase nå? Sånn type alle ringer og smykker skal/var ugler. Alle disse barnerom greiene som er ugler. Hvis du har all verdens tid så ville jeg ventet et år eller to og sett om du hadde hatt like lyst på det da. Anonymous poster hash: 15bfb...fd4 8
Gjest badeand1 Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Harry, nei. Men syns ikke det er noe fint med sånne "tegneserie"ugler. Syns det er finere når de er litt mer realistiske. Men den øverste syns jeg faktisk var litt tøff. Tenker på ugletatovering selv. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Likte den øverste.Anonymous poster hash: 07f18...1a6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Elsker du virkelig ugler og har gjort det en stund eller kan det være en fase nå? Sånn type alle ringer og smykker skal/var ugler. Alle disse barnerom greiene som er ugler. Hvis du har all verdens tid så ville jeg ventet et år eller to og sett om du hadde hatt like lyst på det da. Anonymous poster hash: 15bfb...fd4 Nei, jeg har alltid elsket ugler. Jeg har som sagt all verdens tid, så jeg har tenkt å vente ett år eller to og se om jeg har like lyst å ta den da -TS Anonymous poster hash: a98af...ecf 1
Gjest Lypcha Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Nei, jeg har alltid elsket ugler. Jeg har som sagt all verdens tid, så jeg har tenkt å vente ett år eller to og se om jeg har like lyst å ta den da -TS Anonymous poster hash: a98af...ecf Og for å svare på spørsmålet du stilte så syns ikke jeg det er harry. Den øverste var kjempe fin!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Harry, nei. Men syns ikke det er noe fint med sånne "tegneserie"ugler. Syns det er finere når de er litt mer realistiske. Men den øverste syns jeg faktisk var litt tøff. Tenker på ugletatovering selv. Okei Takk -TS Anonymous poster hash: a98af...ecf
Adhara Skrevet 10. august 2013 #8 Skrevet 10. august 2013 Hvorfor bry seg om hva andre synes er harry? Er jo du som skal ha tatoveringa, ikke alle andre.
Wolfmoon Skrevet 10. august 2013 #9 Skrevet 10. august 2013 Hadde jeg ikke hatt en tatovering over mesteparten av ryggen allerede, så skulle jeg ha tatt noe som lignet denne på skulderen. Så nei, jeg synes ikke ugletatoveringer er harry, men jeg hadde bestemt meg for et motiv, for så å vente et år for å se om jeg synes den var like fin før jeg tok den
Gjest Nikee Skrevet 10. august 2013 #10 Skrevet 10. august 2013 (endret) En kamerat tok en tatovering av en ugle nå i sommer på armen, og den er rett og slett den vakreste jeg har sett på lenge. Skal se om jeg får lov til å laste opp et bilde av den til deg Eventuelt sende den på pm! Likte den på det øverste bilde jeg Veldig fin! Endret 10. august 2013 av Nikee
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #11 Skrevet 10. august 2013 Jeg synes det viktigste med tatoveringer er at man liker den selv, det er jo tross alt du som skal gå med den, og om du synes den er perfekt spiller det ingen rolle hva alle andre synes Det er endel tatoveringssalonger som tilbyr å tegne motivet på huden for deg slik at du kan se hvordan det blir, kanskje det er en idé? Lettere å sjekke hvordan det funker med forskjellige klær og sånn også, og at den er på riktig sted og i rett størrelse, før man evt gjør det permanent. Anonymous poster hash: 874fc...48c 1
Purple Diamond Skrevet 11. august 2013 #12 Skrevet 11. august 2013 Utrolig fint! Og som flere over her sier; det er du som skal ha tatoveringen, du skal ikke ta den for alle andre
Kassiopeia Skrevet 11. august 2013 #14 Skrevet 11. august 2013 Nå er jo Ugler sikkert en av de største trendene i verden, alt skal jo være ugler. Jeg synes personlig det blir harry når jeg vet folk tar en tatovering bare fordi det er trendy, og de har sett så mange andre med samme motiv. Husker for en stund siden så var fjær skikkelig trendy å tatovere, så var det en periode hvor alle hipsterkidsa fikk motiv av små fugler, så var det kult med både fjær og fugler sammen. Nå i det siste har jeg kommet over ekstremt mange ugletatoveringer. Så hvis du alltid har likt ugler, ville jeg ventet noen år hvis jeg var deg 1
Minya Skrevet 12. august 2013 #15 Skrevet 12. august 2013 HOOO! Ugler er tøffe!! Jeg synes ikke det ville vært harry i det hele tatt. Det er mye mer harry å ta en eller annen random tatovering bare for å ta en tatovering. Er tatoveringen gjennomtenkt og med et motiv du virkelig liker eller har et forhold til, er det en helt annen sak. Det gjør likevel ingenting om du venter et par år og ser om du fortsatt vil ha en ugletatovering. De beste tatoveringene er de som virkelig er planlagt og ønsket. Mine tatoveringer var i planlegging henholdsvis tre, åtte og fem år før de ble kroppsblekk.
Villan Skrevet 12. august 2013 #16 Skrevet 12. august 2013 Klassisk motiv. På ingen måte Harry. Planlegger å påstarte min andre sleeve til høsten, og ugla vil nok bli sentral
Cessa74 Skrevet 12. august 2013 #17 Skrevet 12. august 2013 Hvorfor bry seg om hva andre synes er harry? Er jo du som skal ha tatoveringa, ikke alle andre. Enig i dette! Syns det viktigste ved en tattovering er betydningen for den som bærer den! Og syns begge eksemplene dine var veldig fine - og absolutt ikke harry! 1
Snufkin Skrevet 12. august 2013 #18 Skrevet 12. august 2013 Ugler er fine skapninger, og om du er glad i ugler ser jeg ikke noe grunn til å ikke få deg en ugletatovering. Men jeg må si meg enig med Mortem i at det er mye finere med realistiske ugletatoveringer. Noe à la dette:
Kassiopeia Skrevet 12. august 2013 #19 Skrevet 12. august 2013 HOOO! Ugler er tøffe!! Jeg synes ikke det ville vært harry i det hele tatt. Det er mye mer harry å ta en eller annen random tatovering bare for å ta en tatovering. Er tatoveringen gjennomtenkt og med et motiv du virkelig liker eller har et forhold til, er det en helt annen sak. Det gjør likevel ingenting om du venter et par år og ser om du fortsatt vil ha en ugletatovering. De beste tatoveringene er de som virkelig er planlagt og ønsket. Mine tatoveringer var i planlegging henholdsvis tre, åtte og fem år før de ble kroppsblekk. Hvorfor er tatoveringer harry hvis man ikke har et forhold til motivet man tar? Synes det er en latterlig uttalelse. De aller fleste tatovører, og de som virkelig er opptatte av tatoveringer og gjerne har store deler av kroppen dekt ser på det som kunst og at det først og fremst skal se bra ut og artistisk. Er ganske enig med noe en kjent norsk tatovør sa en gang. Han mente det var etter alle disse realityprogrammene på tv som omhandler tatovering (LA ink osv) som gjorde at det ble en trend at motivet måtte være så all mektig meningsfullt. Det er jo ikke alltid at det som er så betydningsfullt utgir et flott motiv heller. Personlig synes jeg ikke det finnes noe mer harry enn de tatoveringene jeg ser en flokk av norske mødre tar. Tenker da på navnet til barnet deres, gjerne med fødselsdato, i en forferdelig stygg skrift som de alle må ha funnet på nett siden den er helt lik, langs underarmen, med kanskje noen stjerner rundt. Regner med at barna betyr all verden for dem, men jeg synes det er et blodharry motiv å tatovere. 1
Purple Diamond Skrevet 12. august 2013 #20 Skrevet 12. august 2013 HOOO! Ugler er tøffe!! Jeg synes ikke det ville vært harry i det hele tatt. Det er mye mer harry å ta en eller annen random tatovering bare for å ta en tatovering. Er tatoveringen gjennomtenkt og med et motiv du virkelig liker eller har et forhold til, er det en helt annen sak. Det gjør likevel ingenting om du venter et par år og ser om du fortsatt vil ha en ugletatovering. De beste tatoveringene er de som virkelig er planlagt og ønsket. Mine tatoveringer var i planlegging henholdsvis tre, åtte og fem år før de ble kroppsblekk. Enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå