Gå til innhold

Han melder med andre damer på FB, skal jeg konfrontere han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært bortreist i noen uker, og fikk en dårlig følelse underveis pga måten han var i kontakt med meg mens jeg var borte.

Har tatt han tidligere i å sende sms til bl.a ei jente han er leder for, da han ansatte henne var han så fornøyd fordi de hadde så god kjemi som han sa. Merket at han var oftere med jobben på byen etter at hun begynnte der, og det viste seg etter hvert at hun fikk private sms fra han på kveldene... Dette konfronterte jeg han med og han lovte gull og grønne skoger... nå er det 6 mnd senere og han er igang igjen :(

Så jeg logget inn på FB-kontoen hans, ja jeg vet det er dumt å snoke, men jeg gjorde det da. Ser at han har lagt til 2 nye damer som venner dagen etter at jeg dro. Vet hvem de er for de bor her i nærheten.

Han har hatt lange flørtende samtaler med spesielt en av disse. Og hintet om hvordan hun kunne ha bodd sammen med han og at hun kan maile han på jobb om hun kjeder seg. Masse blunkefjes og mye bruk av navnet hennes. Ikke bare en vanlig samtale mellom venner liksom.

På chatten er alle blokkert, inkludert meg, untatt disse 2 damene......

Jeg konfronterte ham da vi snakket på skype og spurte om han snakker med andre damer fordi jeg merker at han er annerledes. Han svarte nei, så da lyver han jo for meg også :(

Nå er jeg hjemme igjen, og kjenner at jeg ikke klarer å late som ingenting. Men blir jo så dumt siden jeg faktisk har snoket.

Noen tips til hvordan jeg bør håndtere dette?

Vi er voksne begge to og bor sammen med hver våre barn. Vært sammen i 3 år...

Anonymous poster hash: 6ae9a...7f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konfronter han, dette er jo ikke akseptabelt!

Han respekterer deg ikke , når han holder på bak ryggen din sånn.

Du kan jo åpenbart ikke stole på han...

Skrevet

herlighet, nå må folk slutte med det facebook-tullet og oppføre seg som voksne folk. Og ikke at det er problemet her, men hvorfor har folk passordene til kjæresten sin? Per i dag vet ikke jeg et eneste ett av mine samboeres passord og vi har vært sammen i 7 år

Anonymous poster hash: 8e728...427
  • Liker 2
Skrevet

herlighet, nå må folk slutte med det facebook-tullet og oppføre seg som voksne folk. Og ikke at det er problemet her, men hvorfor har folk passordene til kjæresten sin? Per i dag vet ikke jeg et eneste ett av mine samboeres passord og vi har vært sammen i 7 år

Fordi jeg ikke stoler på han, derfor.

-ts

• Liker 7
Skrevet

Konfronter han, dette er jo ikke akseptabelt!

Han respekterer deg ikke , når han holder på bak ryggen din sånn.

Du kan jo åpenbart ikke stole på han...

Nei, jeg vet jo det.

Men tips til hvordan jeg kan gjøre det? Han blir nok grinete for at jeg har sjekket, men uansett, det han har gjort er verre.

-ts

• Liker 1
Skrevet

Så du synes mannen til ts har alt på det rene, at dette er akseptabel oppførsel fra hans side? Ts har jo god grunn til å snoke...

Svar heller på spørsmålet hun spør om!

Skrevet

Hvorfor blir man i et forhold der man ikke stoler på kjæresten?

Skrevet

Nei, jeg vet jo det.

Men tips til hvordan jeg kan gjøre det? Han blir nok grinete for at jeg har sjekket, men uansett, det han har gjort er verre.

-ts

Vet du om han var utro med hun fra jobben for 6 mnd siden, eller kun sms ( selv om det og ikke er akseptabelt )?

Synes du skal si det som det er! Du har tatt han i noe lignende før, da er det ikke rart at du er på vakt, og 6 mnd er forøvrig INGENTING! Vanskelig å forandre en mann som er sånn, han har tydeligvis ikke disse grensene i seg, han liker å teste grenser... Si du har hatt dårlig magefølelse, og at du har sjekka og hva du har sett. Ta evt utskrift av samtalen han har hatt med hun ene, hvis han er typen som lyver og sletter det! Sett hardt mot hardt, han trenger VELDIG KLARE GRENSER!

Skrevet

Nei fy fan dette hadde jeg ikke akseptert av kjæresten min, dump han eller sett veldig klare grenser !!!

Skrevet

Vet du om han var utro med hun fra jobben for 6 mnd siden, eller kun sms ( selv om det og ikke er akseptabelt )?

Synes du skal si det som det er! Du har tatt han i noe lignende før, da er det ikke rart at du er på vakt, og 6 mnd er forøvrig INGENTING! Vanskelig å forandre en mann som er sånn, han har tydeligvis ikke disse grensene i seg, han liker å teste grenser... Si du har hatt dårlig magefølelse, og at du har sjekka og hva du har sett. Ta evt utskrift av samtalen han har hatt med hun ene, hvis han er typen som lyver og sletter det! Sett hardt mot hardt, han trenger VELDIG KLARE GRENSER!

Ja han har slettet der for lengst, men jeg har printscreenbevis ;)

Får ta det med han når ungene er lagt hvis jeg klarer å holde meg til da...

-ts

• Liker 5
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Men dersom du konfronterer ham og han lover bot og bedring, vil du da kunne stole på ham i ettertid? Eller vil du fortsette å kontrollere facebook?

Og selv om han sletter dem som venner på facebook, finnes det andre måter å ha kontakt med damer på.

Skrevet

Tror det bare er sms. Men ille nok, han ser henne jo hver dag, og hvem vet hvordan han er rundt henne når jeg ikke er der liksom :s

-ts

• Liker 1
Skrevet

Har vært i samme situasjon!

Uansett hva han sier, så er det han som har gjort feilen, ikke du!

Ikke la han vinne, så du må krype til korset og unnskylde deg. Det måtte jeg, gang på gang. Har ebdelig kommet meg ut av det, og ser nå klart og tydelig at jeg ikke hadde noen grunn til å få skylden.

Det er han som gjør ting han ikke burde, ikke la han slippe unna med det, for da skjer det gang på gang:(:)

Anonymous poster hash: 3f0b3...0f6

• Liker 1
Skrevet

http://www.hardware.no/artikler/her-stjeler-vi-alle-passordene-fra-nettleseren/136147

Så enkelt er det dessverre (eller for noen: heldigvis)

Skrevet

Fordi jeg ikke stoler på han, derfor.

-ts

Hvorfor er du sammen med noen du ikke stoler på?

Hvorfor er du samboer med noen du ikke stoler på?

Hvorfor lar du barnet ditt ha en stefar du ikke stoler på?

Anonymous poster hash: c037f...66c

• Liker 2
Skrevet (endret)

Men har han ikke byttet passord på facebook?
Lykke til!

Men seriøst, virker som en ordentlig dust. En av gangen. Han må velge.

-Redigert: Hva hvis han slutter å lagre passord og slette historikk..

Endret av Betti
Skrevet

Men har han ikke byttet passord på facebook?

Lykke til!

Men seriøst, virker som en ordentlig dust. En av gangen. Han må velge.

-Redigert: Hva hvis han slutter å lagre passord og slette historikk..

Nei han vet ikke at jeg har snoket og ikke at jeg kan passordet hans.

Ja hvis han slutter med det så klarer jeg ikke å følge med lenger, jeg må ha full transparent-het fra han hvis jeg skal kunne slappe av, så da må han kunne vise meg slike ting uoppfordret hvis jeg skal kunne stole på han. Etter hvert kan det gå over.

Skrevet

uansett hvor "ille" det er å snoke. er det han gjør MYE verre!

Anonymous poster hash: 396cc...c18
  • Liker 1
Skrevet

Vær helt ærlig med at du har snoket og spør om forklaring på det du har sett.

• Liker 1
Skrevet

synes det er helt meningsløst å være sammen med en man ikke stoler på, særlig i voksen alder, da må man jobbe med respekten for seg selv og verdigheten ved å ikke la seg behandle på den måten.

Har man barn er det veldig viktig å ikke være i forhold som er destruktive, barn får med seg alle små nyanser mellom voksenpersoner, som man tror man klarer å skjule

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...