Tingeling123 Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Er alene blitt... Redd for ensomheten da de fleste i min alder er etablerte og med familie. Trenger venninner på min egen alder (34), som er i den samme situasjon som meg. Har 2 barn som jeg har annenhver uke. Trenger noen som kan være med å fylle dagene jeg ikke har barn. Men hvordan skaffe seg de venninnene? Hvor er de? 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 hvor bor du? jobber du? Jeg har nettopp flyttet til en ny by (fredrikstad) og har ikke noe jobb. Men går på skolen hvor jeg ikke traff noen som hadde bra kjemi med.. Men jeg begynte på frivillig arbeid og slik traff jeg noen hyggelige damer. Kanskje du kunne prøve, hvis du har tid da Anonymous poster hash: f1966...314
Tingeling123 Skrevet 11. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2013 Bor i Fredrikstad jeg også er ikke redd for å ikke ha noe å gjøre.. Savner bare å ha noen venninner som man kan finne på ting sammen med..
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 hva har skjedd med de vennenne du hadde fra før da? Anonymous poster hash: f1966...314
rumperister Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 meld deg inn i ting! Kan aldri si det nok til noen :-) Røde Kors? Bokklubber? Faktisk så er det egne nettsider der du kan finne noen å feks gå tur med? Eks aktivitetsvenner.no 1
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Er alene blitt... Redd for ensomheten da de fleste i min alder er etablerte og med familie. Trenger venninner på min egen alder (34), som er i den samme situasjon som meg. Har 2 barn som jeg har annenhver uke. Trenger noen som kan være med å fylle dagene jeg ikke har barn. Men hvordan skaffe seg de venninnene? Hvor er de? Det går an å prøve en nettjeneste. F.eks Singelsammen har en tjeneste der du kan komme i kontakt med andre som søker etter venner. Ellers kunne du møtt folk som har samme interesser som deg gjennom et kurs eller en aktivitet F.eks turer gjennomTuristforeningen, eller på strikkekafe, klatrekurs, padlekurs, osv Hva liker du å gjøre?
Isabelaela Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Jeg er ny i Fredrikstad jeg og Hva liker du å gjøre? jeg har hund og har meldt meg på Fredrikstad hundevenner, og har begynt å gå turer med andre damer som har hund. Veldig hyggelig og en fin mulighet til å treffe nye mennesker!
Gjest jente25 Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 Hei! Jeg er en jente på 25 år. Har bodd i Fredrikstad en stund men sliter veldig med å bli kjent med noen mennesker her/få meg venner. Ønsker meg flere venniner da jeg savner å gå ut på byen og danse litt, sitte på kafe og bare kose meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå