AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Har en ff. Men begynner å lure på om jeg liker han. Har tidligere aldri sett for meg han som kjærestemateriale, men nå er jeg usikker fordi: Jeg tenker på han HELE tiden Vil være sammen med han HELE tiden Blir utrolig glad og får sommerfugler i magen når jeg får melding av han Vil sende han melding hvert 5 minutt Ser på bilder av han på facebook hver dag (flaaaaut) Hva tror dere? Anonymous poster hash: 2d3a8...40e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Uten tvil. Hva tenker han om deg da, TS?Anonymous poster hash: a1669...53f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Uten tvil. Hva tenker han om deg da, TS?Anonymous poster hash: a1669...53f Uff ikke bra. Det var ikke en del av planen å falle for han Vi passer ikke sammen i det hele tatt, og tror ikke han liker meg. Han sender fine meldinger og sier mye fint. Koser med meg osv, men det er nok ikke følelser fra hans side. Søren Anonymous poster hash: 2d3a8...40e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Uff ikke bra. Det var ikke en del av planen å falle for han Vi passer ikke sammen i det hele tatt, og tror ikke han liker meg. Han sender fine meldinger og sier mye fint. Koser med meg osv, men det er nok ikke følelser fra hans side. Søren Anonymous poster hash: 2d3a8...40e Vel, sånn kan det vel gå noen ganger. C'est la vie, på godt og vondt. Da får man vel bare reise seg opp igjen og prøve på nytt et annet sted. Livet går videre. Spørsmålet er jo om en selv har lyst å gå med det, eller bare sitte hjemme og la livet gli forbi i stedet. (det rimte litt og gitt) Anonymous poster hash: a1669...53f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Vel, sånn kan det vel gå noen ganger. C'est la vie, på godt og vondt. Da får man vel bare reise seg opp igjen og prøve på nytt et annet sted. Livet går videre. Spørsmålet er jo om en selv har lyst å gå med det, eller bare sitte hjemme og la livet gli forbi i stedet. (det rimte litt og gitt)Anonymous poster hash: a1669...53f Har på en måte lyst å prøve meg på han, bare for å se hva han gjør. Men da risikerer jeg å miste han som ff. Dilemma. Anonymous poster hash: 2d3a8...40e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Har på en måte lyst å prøve meg på han, bare for å se hva han gjør. Men da risikerer jeg å miste han som ff. Dilemma.Anonymous poster hash: 2d3a8...40e Kjempedilemma gitt. Det er også en relativt vanlig ting å få følelser for en FF. Og det er også som regel over da, med mindre begge partene har lyst å utvikle det til noe. Noe det sjeldent er, da det var en FF for en grunn i utgangspunktet. Det er ikke verre egentlig. Men det hender jo, i de sjeldneste tilfeller, at begge får lyst å gjøre noe mer ut av det. Så en må jo nesten prøve da. Om det er det en har lyst til. Og en burde heller ikke angre så mye over alle tidligere handlinger i livet sitt. Ei være redd - for å føle på en konsekvens av å angre på noe i en senere tid. Fordi - det var akkurat det du hadde lyst til, i akkurat det øyeblikket. Såklart, har man gjort noe en gang allerede, er det jo selvsagt muligheter for at det skjer nøyaktig det samme igjen. Hvert fall hvis en har den samme innstillingen. Og da spørs det jo - lærte man noe sist evt? Anonymous poster hash: a1669...53f
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 OMG. Nå er jeg ikke i tvil. Var på vors og byen i dag. Det eneste jeg ville var til han!! Jeg sjekket iphonen hele tiden, i håp om melding fra han. Som jeg heldigvis fikk. Nei og nei. Anonymous poster hash: 2d3a8...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå