AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Må bare spørre om noen synes dette var dårlig service? Var der en dag denne uka, kveld, rundt 21. Lite gjester. Min mann bestilte sjømat, jeg sursøt svinefilet. Etter en stund kom servitrisa og sa at de hadde ikke sjømat. Neivel, han bestilte noe annet. Vannet vi fikk var kokvarmt, tydeligvis rett fra krana. Isbiter måtte vi be om. Colaen var og varm uten isbiter, uten kullsyre. Min mat kom ca 10 min før mannens, da mannens kom var min kald! Sa det til henne, hvorpå hun løftet på fatet å kjente under, jo det var varmt! Aldeles ikke, fikk tilbud om ny mat om 10 min, men det ville jo resultert i samme visa ang mannens mat! Hørte krangling og kjefting fra kjøkkenet. Skittent på do, så ikke ut. Samme i restauranten, sausflekker på duken og fluer i vinduskarmen, type inntørkede døde. Fikk hovedrettene på serveringsfat, uten noe å ta det på fatet med. Ikke fikk vi fat heller det måtte vi be om, det og bestilk til å ta maten over på tallerken med. Dette fikk vi i en sur vending. Spiste i en fart og ba om regninga. Hun burde velbeklaget?? Da vi skulle betale hadde hun med barnet sitt på rundt 1 år, skulle liksom det generere tips? Hun så på lappen etter betaling, og så tydelig endring av ansiktsuttrykk da hun ikke fikk tips! Jeg gikk på do, da jeg kom ut satt hun i restauranten å skiftet bleie på ungen, den brukte bleia lå på duken på et av restaurantbordene! Hjelpe meg! Er det slik det skal være på alle kinarestauranter i oslo? Elsker kinamat men tviler på at jeg spiser det der mer! Er dette dårlig service? Eller må jeg regne med det til den prisen? Vi var knapt landet og komnet til byen, og gikk heller dit enn burger king i farta, var sultne... Er fortsatt sjokkert!! Anonymous poster hash: 09771...8fc
Brunhilde Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Hvorfor mener du det er slik "på alle kinaresturanter i Oslo" fordi du var uheldig et sted? Nei, det skal ikke være sånn, ja, det var dårlig service, om du kan "regne med det til den prisen" vet jeg ikke, du sier ikke hva prisen var.
Meridian Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Nei, det skal ikke være sånn på en restaurant. Skjønner godt at du ikke ga tips!!! Spørs om de ikke har personlige problemer? Høres sånn ut. Hvilken restaurant er det snakk om? Jeg har vært noen ganger på Bambus på majorstua, og den restauranten vil jeg virkelig anbefale. Hyggelige mennesker som jobber der, maten er nydelig, det er rent og skikkelig og ordentlig. Slik det skal være på en reastaurant! :=)
Tjukk Norris Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 (endret) Der har jeg vært flere ganger, dette kjenner jeg til. Det er ei sur ei som alltid er servitør der og hun sier alltid når man skal betale "TASTA INN TOTALBELØPET" (For å poengtere at hun skal ha tips.) Hva pokker skal hun ha tips for? Maten er middelmådig og "servicen" er rass! Det er såpass irriterende at jeg har vurdert å spørre henne hva hun mener hun skal tipses for. Aldri kommet så langt dog (lenge siden jeg har vært der, av åpenbare grunner..) Har hatt lyst til å skrive en klagemail, men det er vel familiedrevet så spørs vel om ikke de er av samme ulla hele gjengen der. Ang. det med bleieskifting er ikke det noe jeg har sett, men jeg har hørt om andre som har sett det. Møkkasted! Endret 10. august 2013 av Tjukk Norris
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Må bare spørre om noen synes dette var dårlig service? Var der en dag denne uka, kveld, rundt 21. Lite gjester. Min mann bestilte sjømat, jeg sursøt svinefilet. Etter en stund kom servitrisa og sa at de hadde ikke sjømat. Neivel, han bestilte noe annet. Vannet vi fikk var kokvarmt, tydeligvis rett fra krana. Isbiter måtte vi be om. Colaen var og varm uten isbiter, uten kullsyre. Min mat kom ca 10 min før mannens, da mannens kom var min kald! Sa det til henne, hvorpå hun løftet på fatet å kjente under, jo det var varmt! Aldeles ikke, fikk tilbud om ny mat om 10 min, men det ville jo resultert i samme visa ang mannens mat! Hørte krangling og kjefting fra kjøkkenet. Skittent på do, så ikke ut. Samme i restauranten, sausflekker på duken og fluer i vinduskarmen, type inntørkede døde. Fikk hovedrettene på serveringsfat, uten noe å ta det på fatet med. Ikke fikk vi fat heller det måtte vi be om, det og bestilk til å ta maten over på tallerken med. Dette fikk vi i en sur vending. Spiste i en fart og ba om regninga. Hun burde velbeklaget?? Da vi skulle betale hadde hun med barnet sitt på rundt 1 år, skulle liksom det generere tips? Hun så på lappen etter betaling, og så tydelig endring av ansiktsuttrykk da hun ikke fikk tips! Jeg gikk på do, da jeg kom ut satt hun i restauranten å skiftet bleie på ungen, den brukte bleia lå på duken på et av restaurantbordene! Hjelpe meg! Er det slik det skal være på alle kinarestauranter i oslo? Elsker kinamat men tviler på at jeg spiser det der mer! Er dette dårlig service? Eller må jeg regne med det til den prisen? Vi var knapt landet og komnet til byen, og gikk heller dit enn burger king i farta, var sultne... Er fortsatt sjokkert!!Anonymous poster hash: 09771...8fc Anbefaler å sende klage-mail. Chinatown på Majorstua er ELENDIG!! Anonymous poster hash: 85ad5...b47
kalinka85 Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Jeg var der med mannen min og datteren min i fjor sommer. Da hun kom til bordet med min mat holdt hun på å snuble i veska mi, min feil det da, men en skje til maten falt i gulvet. Den tok hun opp å la på fatet igjen. Værsågod! Hva er det du driver med??? Spurte både jeg og min mann i kor. Jeg skal ha ny mat sa jeg! Maten er god! sa hun.. Nei, skjeen har vært i gulvet, jeg skal ha ny mat, ellers går vi herfra uten å betale! Da ble hun sur, tok fatet, og gikk tilbake med det. Hørte et helvetes sirkus på ljøkkenet med kjefting og smelling, et barn gråt. Tok en tur på do, og lot min datter på 10 gløtte på kjøkkenet. De lagde ny mat ja. Den nye maten ble slengt på bordet uten ett ord. Hun viste seg ikke igjen , min mann måte banke på kjøkkendøra for å få regninga. Da kom hun ned banktetminalen og ba han taste totalbeløp. Hun fikk såklart ikke en krone i tips. Vurderte å melde dem til mattilsynet men gadd ikke. Men setter aldri mine ben der mer. Og advarer alle mot å hå dit. Etter det har vi vært en god del på Oriental restaurant i sentrum. Maten er så å si lije dyr, men den smaker himmelsk, det er rent og pent der, hyggelige servitører og fullt hus. Som det skal være! Aldri mer chinatown på majorstuen!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Hvorfor mener du det er slik "på alle kinaresturanter i Oslo" fordi du var uheldig et sted? Nei, det skal ikke være sånn, ja, det var dårlig service, om du kan "regne med det til den prisen" vet jeg ikke, du sier ikke hva prisen var. Eh, jeg mener da slett ikke det! Jeg stilte ett dom! Les innlegget mitt før du svarer! Ts og prisen? 150-200 pr hovedrett. TsAnonymous poster hash: 09771...8fc
Wolfmoon Skrevet 10. august 2013 #8 Skrevet 10. august 2013 Der har jeg vært flere ganger, dette kjenner jeg til. Det er ei sur ei som alltid er servitør der og hun sier alltid når man skal betale "TASTA INN TOTALBELØPET" (For å poengtere at hun skal ha tips.) Hva pokker skal hun ha tips for? Maten er middelmådig og "servicen" er rass! Det er såpass irriterende at jeg har vurdert å spørre henne hva hun mener hun skal tipses for. Aldri kommet så langt dog (lenge siden jeg har vært der, av åpenbare grunner..) Har hatt lyst til å skrive en klagemail, men det er vel familiedrevet så spørs vel om ikke de er av samme ulla hele gjengen der. Ang. det med bleieskifting er ikke det noe jeg har sett, men jeg har hørt om andre som har sett det. Møkkasted! Da jeg jobbet som servitør sa jeg alltid dette, ikke for å få tips, men fordi det er utrolig hvor mange mennesker som ikke skjønner greia og taster pinkoden sin istedet for totalbeløpet Ellers har jeg ikke vært på Chinatown på mange år, høres ut som det har blitt enda verre. Da var det et greit sted med billig lunsj for en slunken studentlommebok, høres ikke ut som om jeg trenger å ta turen igjen nå.
Brunhilde Skrevet 10. august 2013 #9 Skrevet 10. august 2013 ... Er det slik det skal være på alle kinarestauranter i oslo? ...Anonymous poster hash: 09771...8fc Eh, jeg mener da slett ikke det! Jeg stilte ett dom! Les innlegget mitt før du svarer! Ts og prisen? 150-200 pr hovedrett. TsAnonymous poster hash: 09771...8fc Som du ser så leste jeg innlegget ditt og svarte. Lurt å huske hva man skriver før man kritiserer svarene man får, eller?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #10 Skrevet 10. august 2013 (endret) Som du ser så leste jeg innlegget ditt og svarte. Lurt å huske hva man skriver før man kritiserer svarene man får, eller? Tror du bør lese hovedinnlegget litt bedre flr du svarer. Anonymous poster hash: 09771...8fc Innlegget er ryddet for personangrep. Yvonne (mod) Endret 11. august 2013 av Yvonne
Anglofil Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 Tråden er ryddet for personangrep. Yvonne (mod)
Mormont Skrevet 11. august 2013 #12 Skrevet 11. august 2013 Har vært der én gang, og det ble med den gangen. Ikke spesielt god mat og lite hyggelig personale. Finnes drøssevis av bedre kinaresturanter i Oslo. Hadde det ikke vært for beliggenheten hadde nok ikke den resturanten overlevd lenge.
Karmosin Skrevet 12. august 2013 #13 Skrevet 12. august 2013 Er det slik det skal være på alle kinarestauranter i oslo?Anonymous poster hash: 09771...8fc Du var på den asiatiske restauranten i Oslo som er viden kjent som den aller dårligste i byen, så svaret er nei. De som spiser der er turister (som ikke har hørt om den) eller råblakke studenter (som vet hvor ille det er men som for anledningen ikke drar til Torggata for å spise på et av de billige og bra asiatiske stedene). Ja, og så finnes det én nokså begeistret Yelp-anmelder som drar opp karakteren til Chinatown veldig med å gi dem tre stjerner av fem mulige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå