Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har dere ikke

Dette gjelder både troende og ikke troende

Anonymous poster hash: 30cac...68d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel få som mener de har fasiten på alt?:P
Men joda, kan forsåvidt være enig i at det ikke lønner seg å være sånn super-religiøs eller anti-religiøs, da :P

Skrevet

whaaaat?

SLUTT Å TRO AT DU HAR FASITEN PÅ ALT! :rope:

Skrevet

SLUTT Å TRO AT DU HAR FASITEN PÅ ALT! :rope:

Gå å legg deg din plageånd :fnise::blomst:

Skrevet

Gå å legg deg din plageånd :fnise::blomst:

Jeg er på vei. Tennene er pusset, og jeg er trøtt :sovne:

• Liker 1
Gjest Ironically me
Skrevet

Da sier vi det. Vi har ikke fasiten på alt, for det knipser vi kron og mynt om. G' natt!

Skrevet

Ikke troende, rettere sagt ateister er de første til å si at vi ikke har alle svarene.

Så kritikken din gjelder egentlig bare troende som mener deres "bok" har alle svarene, at det ikke oftere blir avkledd som den enorme arrogansen et slikt synspunkt er, er for meg en gåte...

Skrevet

Ikke troende, rettere sagt ateister er de første til å si at vi ikke har alle svarene.

Så kritikken din gjelder egentlig bare troende som mener deres "bok" har alle svarene, at det ikke oftere blir avkledd som den enorme arrogansen et slikt synspunkt er, er for meg en gåte...

JA, hvor ofte har vi ikke sett ordene "Scientists are baffled!" i populære media? OG det er greit, sier vi. Det er bare kjedelig hvis man har alle svarene. Det blir ikke nobelpriser av sånt.

• Liker 4
Skrevet

Nei det er nok av ateister som tror de har alle svar. Så kritikken gjelder også dem

Og jeg skal si deg at ateister kan være like arrogante som troende.

• Liker 1
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

JA, hvor ofte har vi ikke sett ordene "Scientists are baffled!" i populære media? OG det er greit, sier vi. Det er bare kjedelig hvis man har alle svarene. Det blir ikke nobelpriser av sånt.

Ikke sant. Paul Krugman og Obama vant jo hver sin nobelpris ved å tro.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei det er nok av ateister som tror de har alle svar. Så kritikken gjelder også dem

Helt feil. Det er de troende som mener de har alle svarene i en 2000 år gammel bok.

Og jeg skal si deg at ateister kan være like arrogante som troende.

Nei.

Skrevet

Det stemmer ikke. Det er ikke måte på hvor bastante mange ateister kan være, spesielt på nett.

• Liker 1
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har svarene, jeg vet jeg har svarene

Gjest Badebuksa
Skrevet

tull. Jeg har enda til gode å møte en ateist (gjerne nyateist) som ikke tror han har fasiten på alt.
  • Liker 1
Skrevet

Ikke sant. Paul Krugman og Obama vant jo hver sin nobelpris ved å tro.

Det stemmer ikke! Obama fikk fredsprisen for sitt fabelaktive arbeid ved nedleggelsen av Guantanamo.

Anonymous poster hash: 03c4c...28d

Skrevet

tull. Jeg har enda til gode å møte en ateist (gjerne nyateist) som ikke tror han har fasiten på alt.

Det er da usedvanlig fjollete.

Ateister har bare fasiten på en ting: vi tror overhodet ikke på gud.

• Liker 3
Gjest Badebuksa
Skrevet

Det er da usedvanlig fjollete.

Ateister har bare fasiten på en ting: vi tror overhodet ikke på gud.

men sånn er det.
Skrevet

Det stemmer ikke. Det er ikke måte på hvor bastante mange ateister kan være, spesielt på nett.

De religiøse begår sine vanlige tankefeil.

Å være bastant på velkjente fakta betyr ikke at man påstår at man vet alt (at fakta som er ukjente egentlig er kjente).

Ser du forskjellen?

• Liker 1
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Det stemmer ikke! Obama fikk fredsprisen for sitt fabelaktive arbeid ved nedleggelsen av Guantanamo.

Anonymous poster hash: 03c4c...28d

Ja..den er der fortsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...