AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Det har dere ikke Dette gjelder både troende og ikke troende Anonymous poster hash: 30cac...68d
Ghost Hunter Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Er vel få som mener de har fasiten på alt? Men joda, kan forsåvidt være enig i at det ikke lønner seg å være sånn super-religiøs eller anti-religiøs, da
Testosteron Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 whaaaat? SLUTT Å TRO AT DU HAR FASITEN PÅ ALT!
Alja Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 SLUTT Å TRO AT DU HAR FASITEN PÅ ALT! Gå å legg deg din plageånd
Testosteron Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Gå å legg deg din plageånd Jeg er på vei. Tennene er pusset, og jeg er trøtt 1
Gjest Ironically me Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Da sier vi det. Vi har ikke fasiten på alt, for det knipser vi kron og mynt om. G' natt!
Gjest Kim Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Ikke troende, rettere sagt ateister er de første til å si at vi ikke har alle svarene. Så kritikken din gjelder egentlig bare troende som mener deres "bok" har alle svarene, at det ikke oftere blir avkledd som den enorme arrogansen et slikt synspunkt er, er for meg en gåte...
Mann 42 Skrevet 15. august 2013 #9 Skrevet 15. august 2013 Ikke troende, rettere sagt ateister er de første til å si at vi ikke har alle svarene. Så kritikken din gjelder egentlig bare troende som mener deres "bok" har alle svarene, at det ikke oftere blir avkledd som den enorme arrogansen et slikt synspunkt er, er for meg en gåte... JA, hvor ofte har vi ikke sett ordene "Scientists are baffled!" i populære media? OG det er greit, sier vi. Det er bare kjedelig hvis man har alle svarene. Det blir ikke nobelpriser av sånt. 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #10 Skrevet 15. august 2013 Ikke troende, rettere sagt ateister er de første til å si at vi ikke har alle svarene. Så kritikken din gjelder egentlig bare troende som mener deres "bok" har alle svarene, at det ikke oftere blir avkledd som den enorme arrogansen et slikt synspunkt er, er for meg en gåte... Nei det er nok av ateister som tror de har alle svar. Så kritikken gjelder også dem Og jeg skal si deg at ateister kan være like arrogante som troende. Anonymous poster hash: 30cac...68d Anonymous poster hash: 30cac...68d 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 15. august 2013 #11 Skrevet 15. august 2013 JA, hvor ofte har vi ikke sett ordene "Scientists are baffled!" i populære media? OG det er greit, sier vi. Det er bare kjedelig hvis man har alle svarene. Det blir ikke nobelpriser av sånt. Ikke sant. Paul Krugman og Obama vant jo hver sin nobelpris ved å tro.
jabx Skrevet 24. august 2013 #12 Skrevet 24. august 2013 Nei det er nok av ateister som tror de har alle svar. Så kritikken gjelder også dem Helt feil. Det er de troende som mener de har alle svarene i en 2000 år gammel bok. Og jeg skal si deg at ateister kan være like arrogante som troende. Nei.
Tabris Skrevet 24. august 2013 #13 Skrevet 24. august 2013 Ikke troende, rettere sagt ateister er de første til å si at vi ikke har alle svarene. Det stemmer ikke. Det er ikke måte på hvor bastante mange ateister kan være, spesielt på nett. 1
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 24. august 2013 #14 Skrevet 24. august 2013 Jeg tror ikke jeg har svarene, jeg vet jeg har svarene
Gjest Badebuksa Skrevet 24. august 2013 #15 Skrevet 24. august 2013 Ikke troende, rettere sagt ateister er de første til å si at vi ikke har alle svarene. Så kritikken din gjelder egentlig bare troende som mener deres "bok" har alle svarene, at det ikke oftere blir avkledd som den enorme arrogansen et slikt synspunkt er, er for meg en gåte...tull. Jeg har enda til gode å møte en ateist (gjerne nyateist) som ikke tror han har fasiten på alt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #16 Skrevet 24. august 2013 Ikke sant. Paul Krugman og Obama vant jo hver sin nobelpris ved å tro. Det stemmer ikke! Obama fikk fredsprisen for sitt fabelaktive arbeid ved nedleggelsen av Guantanamo.Anonymous poster hash: 03c4c...28d
Mann 42 Skrevet 24. august 2013 #17 Skrevet 24. august 2013 tull. Jeg har enda til gode å møte en ateist (gjerne nyateist) som ikke tror han har fasiten på alt. Det er da usedvanlig fjollete. Ateister har bare fasiten på en ting: vi tror overhodet ikke på gud. 3
Gjest Badebuksa Skrevet 24. august 2013 #18 Skrevet 24. august 2013 Det er da usedvanlig fjollete. Ateister har bare fasiten på en ting: vi tror overhodet ikke på gud.men sånn er det.
jabx Skrevet 24. august 2013 #19 Skrevet 24. august 2013 Det stemmer ikke. Det er ikke måte på hvor bastante mange ateister kan være, spesielt på nett. De religiøse begår sine vanlige tankefeil. Å være bastant på velkjente fakta betyr ikke at man påstår at man vet alt (at fakta som er ukjente egentlig er kjente). Ser du forskjellen? 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 24. august 2013 #20 Skrevet 24. august 2013 Det stemmer ikke! Obama fikk fredsprisen for sitt fabelaktive arbeid ved nedleggelsen av Guantanamo.Anonymous poster hash: 03c4c...28d Ja..den er der fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå