Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min er selveste nachspielkongen. Det er ingen bytur uten et påfølgende nachspiel. Jeg er bokstavlig talt møkk lei av at han kommer dinglende i 6 tiden om morgenen for å legge seg og sove til godt ut på dagen ( snakker gjerne til 14.30 - 15 tiden).

Det er flere grunner til at jeg er lei:

1. Han blir ubrukelig dagen derpå. Vi har 2 barn sammen og God Damn det hadde jammen vært godt med en ekstra hjelper i blant.... Dessuten synes jeg han er et dårlig forbilde for barna med denne type oppførsel.

2. Jeg lurer på hva f... som foregår på de nachspielene. Han har ikke gitt meg noen grunn til å tro at han er utro eller har en annen, han henger jo med vår felles vennegjeng osv - men jeg er sjalu av natur og synes det er mer ubehagelig at han går på nach enn at han er på byn.

3. Jeg har sagt til han at jeg synes det er respektløst av han at han går på nach siden jeg er så redd ( Jeg har aldri sagt noe på at han er på byn), han bedyrer hver gang at han ikke kommer til å gå på nach igjen - men selvsagt bryter han dette når kvelden bare blir litt for gøy til å gå hjem....

Hva mener dere, er jeg urimelig som mener han som 30 år gammel gift 2 barnsfar ikke kan holde på som siden single og barnløse kamerater?

Anonymous poster hash: f574e...ff2
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Anastasia
Skrevet

Er man gift og har barn har man et ansvar. Kan ikke oppføre seg som en 20-åring da. Du får snakke med han ts og stille krav. Dere er tross alt 2 om ansvaret for barna, og da kan ikke han gjøre som han vil!

• Liker 10
Skrevet

Er vel helt vanlig å sove ut etter ei fyllekule selv om man har barn vel

Skrevet

Du får begynne å stille krav før han ender som helgepappa.

Anonymous poster hash: fda14...c4d
  • Liker 4
Gjest bustyvel
Skrevet

Dra på nach du da, og la han ha ansvaret for hus og heim en helg mens du sover ut ;)

• Liker 7
Skrevet

En ting å gjøre, dra han opp av senga når ungene står opp! Skal man være helt om natten, så må man klare å være helt om dagen å!

Hvis dere var enige om å få barn, så er dem hans ansvar også, ikke bare ditt. Jobber dere begge i ukene, så trenger man faktisk å bruke litt tid på ungene i helgene. For ikke å snakk om alt som skal gjøres ellers.

Men, dere bør begge kunne ta en og annen festen, der den andre stiller opp å tar ungene om morgenen.

• Liker 8
Skrevet

Var det du som presset igjennom det å få barn? høres ut som trass fra en som kanskje ikke var klar for å bli far

Anonymous poster hash: ada6c...715
Skrevet

mannen min er selveste nachspielkongen. Det er ingen bytur uten et påfølgende nachspiel. Jeg er bokstavlig talt møkk lei av at han kommer dinglende i 6 tiden om morgenen for å legge seg og sove til godt ut på dagen ( snakker gjerne til 14.30 - 15 tiden).

Det er flere grunner til at jeg er lei:

1. Han blir ubrukelig dagen derpå. Vi har 2 barn sammen og God Damn det hadde jammen vært godt med en ekstra hjelper i blant.... Dessuten synes jeg han er et dårlig forbilde for barna med denne type oppførsel.

2. Jeg lurer på hva f... som foregår på de nachspielene. Han har ikke gitt meg noen grunn til å tro at han er utro eller har en annen, han henger jo med vår felles vennegjeng osv - men jeg er sjalu av natur og synes det er mer ubehagelig at han går på nach enn at han er på byn.

3. Jeg har sagt til han at jeg synes det er respektløst av han at han går på nach siden jeg er så redd ( Jeg har aldri sagt noe på at han er på byn), han bedyrer hver gang at han ikke kommer til å gå på nach igjen - men selvsagt bryter han dette når kvelden bare blir litt for gøy til å gå hjem....

Hva mener dere, er jeg urimelig som mener han som 30 år gammel gift 2 barnsfar ikke kan holde på som siden single og barnløse kamerater?

Hva er du redd for? (punkt 3)

Består deres felles vennegjeng kun av single menn?

Gjest Snørev
Skrevet

hvor mye jobb med ungene og huset er det han dropper da?

Skrevet

Det er råttent av han å ikke holde det han lover.

Hvordan reagerer han om du gjør det samme?

Skrevet

Har han vært slik hele tiden mens du har kjent han?

Folk forandrer seg sjelden...

Skrevet

Han virker ikke til å ønske å gi slipp på singellivet...

Du bør nok stille noen ultimatum.

Jeg hadde ikke orket en slik mann. Usj

Si til han at du ikke orker å ha det slik

Hvor ofte er dere sammen på byen, nachspiel o.l.?

Hvor ofte er du på byen, fest o.l. uten han?

Skrevet

Du får begynne å stille krav før han ender som helgepappa.

Anonymous poster hash: fda14...c4d

Enig. Og han bør få vite at det (helgepappa) kan bli resultatet også om han ikke endrer på visse ting.

Skrevet

TS her, skal prøve å oppsummere de spørsmålene som kommer.

Han er på byn noen ganger annen hver helg, noen ganger hver tredje noen ganger hver fjerde, så det er litt vanskelig å si noe mønster egentlig. Men sånn ca 2 ganger i måneden blir vel fair å si.

Jeg presset ikke gjennom å få barn, det var en felles avgjørelse selv om vi var ung. men ja, sikkert litt kjipt for han å se at guttegjengen har friere tøyler enn han med tanke på hvor lenge de får være ute, for å si det på en litt flåsete måte.

Jeg er sjelden ute, og liker meg ikke på nach, det stjeler hele neste dag, og jeg liker ikke at barna som er 10 og 6 år ser at mamma skal sove ut dagen derpå. Men han har sagt til meg at han ikke hadde likt om jeg gikk på nach ettersom jeg er jente, og han er redd for at noen skal være stygg med meg. ( dobbelmoral her altså).

Han dropper alt av barn og husarbeid dagen derpå - stort sett.

Jeg er vel i bunn og grunn redd for at han skal være utro. Jeg har vokst opp i en familie hvor dette er "vanlig" og "dagligdags". En av hans venner som også er en av mine beste venner har fortalt meg at min mann overhodet ikke viser interesse for andre jenter på byn, ikke om de bokstavlig talt kaster seg over han heller. Det er vanskleig dette her, fordi jeg har virkelig ikke noen grunn til å ikke stole på han, men med min oppvekst og opplevelser defra så er det vanskelig....

Vi er sjelden ute sammen, og da går vi aldri på nach. Vi koser oss veldig når vi først er ute.

Kan for øvrig nevne at vi har det helt fint på alle andre måter, det er kun dette med hans nattlige aktiviteter som i blant ødelegger dagene for oss ( dagene derpå for å si det sånn)...

Skrevet

Det der hadde jeg ALDRI giddet og vi har ikke barn sammen en gang. Når man går inn i et forhold så sier det seg sev at man ikke skal holde på som man gjorde før. Man er ikke alene lengre, og har flere enn seg selv å tenke på å ta hensyn til. Barn eller ikke, men det at dere har barn fremstiller han bare enda mer umoden.

• Liker 1
Skrevet

han synes vel 4a-livet var kjedeligere enn antatt, for noen virker det som det å gå ut og drikke er det eneste man kan gjøre i helger

Anonymous poster hash: ada6c...715
Skrevet

Nå ser jeg ganske liberalt på det meste av sånt, men annenhver helg synes til og med jrg var i overkant ofte :P

Skrevet

TS her, skal prøve å oppsummere de spørsmålene som kommer.

Han er på byn noen ganger annen hver helg, noen ganger hver tredje noen ganger hver fjerde, så det er litt vanskelig å si noe mønster egentlig. Men sånn ca 2 ganger i måneden blir vel fair å si.

Jeg presset ikke gjennom å få barn, det var en felles avgjørelse selv om vi var ung. men ja, sikkert litt kjipt for han å se at guttegjengen har friere tøyler enn han med tanke på hvor lenge de får være ute, for å si det på en litt flåsete måte.

Jeg er sjelden ute, og liker meg ikke på nach, det stjeler hele neste dag, og jeg liker ikke at barna som er 10 og 6 år ser at mamma skal sove ut dagen derpå. Men han har sagt til meg at han ikke hadde likt om jeg gikk på nach ettersom jeg er jente, og han er redd for at noen skal være stygg med meg. ( dobbelmoral her altså).

Han dropper alt av barn og husarbeid dagen derpå - stort sett.

Jeg er vel i bunn og grunn redd for at han skal være utro. Jeg har vokst opp i en familie hvor dette er "vanlig" og "dagligdags". En av hans venner som også er en av mine beste venner har fortalt meg at min mann overhodet ikke viser interesse for andre jenter på byn, ikke om de bokstavlig talt kaster seg over han heller. Det er vanskleig dette her, fordi jeg har virkelig ikke noen grunn til å ikke stole på han, men med min oppvekst og opplevelser defra så er det vanskelig....

Vi er sjelden ute sammen, og da går vi aldri på nach. Vi koser oss veldig når vi først er ute.

Kan for øvrig nevne at vi har det helt fint på alle andre måter, det er kun dette med hans nattlige aktiviteter som i blant ødelegger dagene for oss ( dagene derpå for å si det sånn)...

Selv om han ikke viser interesse om de kaster seg over han, ville jeg ikke likt at min mann var på nachspiel der damer kaster seg over min mann...

Det må da være noe han gjør* også, som får de til å kaste seg over han? *Flørtende kanskje?

Selv om vennen som forteller dette er din venn, er han jo samtidig din manns venn, og venner dekker ofte over for hverandre.

Gjest Ironically me
Skrevet

Oj, dette hørtes slitsomt ut!

Er det en periode han er i nå, eller har det vært slik siden dere traff hverandre?

Dere får jobbe med dette. Kanskje du kan streike, uten at det går utover barna. Helgepapparollen er han jo ikke klar for, da skal han jo ut på nach.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...