AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Var det lettere med store barn? Tenker tiden med innkjøringen til barnehagen og alt det. Anonymous poster hash: 953a4...650
Leanne Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Har noen års erfaring fra bhg og har hatt noen store barn som har begynt i bhg. Felles for disse var at tilvenning gikk forholdsvis greit, lærte kjapt rutiner, likte aktiviteter og samlingsstunder - men slet med det sosiale, forstå lekekoder, bli en del av gruppa, få gode vennskap. Barn som kom flyttende og hadde gått i bhg et annet sted kom lettere inn i det sosiale også.. det sies at det er lettere å få nye venner når man har hatt gode venner tidligere. 1
Furstina Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Min son bör barnehage i 3-4 årsåldern och samtifigt började det en pojke som inte gått i barnehage tidigare. Det tog honom lite läbgre tid att hitta in i gruppen men det kan ju vara personligt. Han fick också alla barnförkylningar vid barnehagestarten och var i stort sett hemma varannan vecka första halvåret-året. De små förkylningar andra barn hade tidigare vid ett års ålder
Teriyaki Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Jeg taklet det ikke så bra, og trivdes ikke spesielt godt. Men jeg hadde tre gode venner i barnehagen, hvor jeg kjente en fra før. Men dette har jo med personlighet å gjøre også. Var et veldig sjenert og stiller barn. Bortsett fra når jeg var med folk jeg var ordentlig trygge på da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå