Gå til innhold

Barn som startet seint i bhg, 4-5 åringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det lettere med store barn? Tenker tiden med innkjøringen til barnehagen og alt det.

Anonymous poster hash: 953a4...650
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen års erfaring fra bhg og har hatt noen store barn som har begynt i bhg. Felles for disse var at tilvenning gikk forholdsvis greit, lærte kjapt rutiner, likte aktiviteter og samlingsstunder - men slet med det sosiale, forstå lekekoder, bli en del av gruppa, få gode vennskap.

Barn som kom flyttende og hadde gått i bhg et annet sted kom lettere inn i det sosiale også.. det sies at det er lettere å få nye venner når man har hatt gode venner tidligere.

• Liker 1
Skrevet

Min son bör barnehage i 3-4 årsåldern och samtifigt började det en pojke som inte gått i barnehage tidigare. Det tog honom lite läbgre tid att hitta in i gruppen men det kan ju vara personligt. Han fick också alla barnförkylningar vid barnehagestarten och var i stort sett hemma varannan vecka första halvåret-året. De små förkylningar andra barn hade tidigare vid ett års ålder

Skrevet

Jeg taklet det ikke så bra, og trivdes ikke spesielt godt. Men jeg hadde tre gode venner i barnehagen, hvor jeg kjente en fra før.

Men dette har jo med personlighet å gjøre også. Var et veldig sjenert og stiller barn. Bortsett fra når jeg var med folk jeg var ordentlig trygge på da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...