Gå til innhold

Fotografering før eller etter vielsen?

Skal dere fotograferes før eller etter vielsen?  

1. 1. Skal dere fotograferes før eller etter vielsen?

• Før
      4
    • Etter
      38
    • Vet ikke ennå
      2
    • Vi skal ikke fotograferes
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen velger å møtes før vielsen, og ta en del bilder. Andre vil at brudgommen skal se bruden for aller første gang ( i stasen, vel og merke!!) :) når dørene til kirken eller hos byfogden åpner seg. Hva er din personlige mening om dette?

Jeg synes det er romantisk og spennende å tenke på at min kjære ikke får se meg før kirkedøren åpner seg.... men jeg velger jo et veldig tradisjonellt bryllup.. og jeg vet at andre synes det er mer praktisk å ta bildene på forhånd, før man får masse klemmer, og kanskje gråter en skvett..... vel.. er nyskjerrig på hva dere andre tenker rundt dette..

blyg :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Etter.

Kunne ikke falle meg inn å gjøre det før, ville for alltid vite at vi ikke var gift på det tidspunktet, og jeg tror det kan synes i fjeset.

Skrevet

Vi satser på før fordi;

-da er vi nypyntede

-vielsen er ikke før 14 så vi har god tid

-etterpå vil vi bruke tiden sammen med gjestene våre

Skrevet

Han skal ikke se meg før dørene går opp, så vi tar fotograferingen etterpå.

Skrevet

Vi tar bildene etterpå. Tror frisøren min hadde kanta hvis jeg hadde skullet tatt bilder før vielsen, hun har panikk nok allerede :wink:

Skrevet

Så veldig etter, noe annet kommer ikke på tale her ihvertfall. For det første er man jo ikke engang gift år man tar bildene hvis man tar dem før, og dessuten er høydepunktet for min kjære å se meg for første gang når jeg går oppover gulvet.

Skrevet

Etter vielsen her i gården. Noe annet har aldri vært aktualt da min tilkommende har svært sterke meninger og følelser rundt det å se meg i brudestasen for aller første gang når jeg skrider opp kirkegulvet :sjarmor:

Skrevet

Etter. Vi skal faktisk ta dem såpass etter at det ikke blir før etter middagen! Fotografen har nemlig ikke mulighet rett etter vielsen.

Håper bare ikke jeg er helt utgrått og har brunsaus over hele meg da... :ler2:

Skrevet

Vi skal ta dem før vielsen.

Mest av praktiske årsaker dette, da vi må kjøre 5 mil for å komme til nærmeste fotograf, og da har det jo gått bort mye verdifull tid hvor vi egentlig kunne ha vært sammen med gjestene våre, liksom...

Skrevet

vi skal ta bilder etter vielsen.

vill helst vite att vi er gifte på bildet

har kjempe god tid da vielsen er kl.14.30 og middagen er 18.30

Skrevet

Etter vielsen. Vil ikke at han skal se meg pyntet før jeg kommer opp kirkegulvet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Her blir det også fotografering etter at vi har sagt ja.

Men jeg skjønner godt at noen tar bildene før vielsen av praktiske grunner. Da slipper jo gjestene å vente så lenge.

Skrevet

Etter vielsen. Dette tok vi hensyn til før vi bestilte tid til middag slik at vi har god tid til fotograferingen. Vil ikke stresse denne dagen.

Skrevet

Definitivt etter, han skal ikke se meg før jeg skrider inn kirkegulvet! :hjerter:

Gjest Madley
Skrevet

Helt klart etter, men jeg vet ikke enda. Får vite det imorgen.

Vi har så god tid etter vielsen, før middagen at det er unaturlig å ta det før synes jeg.

Dessuten tror jeg som Poirot at det vises i ansiktet om man har giftet seg eller ikke. Nygifte har en meget særegen glød!! :wink:

Skrevet
Han skal ikke se meg før dørene går opp' date=' så vi tar fotograferingen etterpå.[/quote']

Her også :) .....så fotografering bl.a ilag med forlovere og nærmeste familie taes ETTERPÅ ja.

Hm...kom til å tenke på her - - fotografen som vi skal ha ligger i et kjøpesenter, og jeg synes jeg ser for meg alle folk og fe som er på kjøpesenteret når DET følget kommer togende inn for fotografering. Ja, for vi skal jo taes bilde av på et tidspunkt der det neeeesten er folketomt i kjøpesenter, nemlig kl 15.30 på en FREDAGS ettermiddag :ler:

Jaja..sjitt au :) så har folk og fe noe å snakke om over kjøttkakene sine da *ler*

Skrevet

Vi tok bildene etter vielsen, for jeg ville ikke at manne min skulle se meg i finstasen før vielsen. Og ikke minst det at vi faktisk skulle være gift når bildene skulle tas. Jeg vet at om vi hadde tatt bildene før vielsen, hadde jeg nok irritert meg grenseløst over at vi faktisk ikke var gift på bildene….

Skrevet

Vi tar bilder etter vielsen, mest fordi jeg vil være gift når bildene blir tatt!

Skrevet

Vi tok bildene etter vielsen. Noe annet var aldri aktuelt siden min kjære ikke skulle se meg den dagen før jeg kom opp kirkegulvet. Dessuten ville jeg jo gjerne være gift på bildene... :)

Vi har forresten et vennepar som tok bildene før vielsen, og glemte å ta ringene på før fotograferingen.... :-(

Skrevet

Etter.

Alle gode grunner er allerede ramset opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...