Gå til innhold

Snufs...!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og leser de forskjellige innleggene, ser på bilder og drømmer og gleder meg. Og ender med å bli helt snufsy!

Jeg kommer til å grine meg bort når dagen kommer. Først når broren min kommer for å hente meg hos frisøren, alvorlig og flott i smokingen sin. Så kommer vi til kirken og jeg får se brudebarna, som jeg vet at blir helt til å spise opp, særlig den yngste som er blomsterpike og bøllefrø...!:-)

Og så, ikke minst...når dørene åpner seg, og jeg går oppover til tonene av Mendehlssons, arm i arm med min kjære flotte lillebror, og prinsen står der oppe og venter på meg,aldeles "miste-pusten-kjekk" i hva nå han velger å leie.....Jeg tror jeg skipper buketten og tar en pakke tørkeruller i stedet, jeg!:-)

Jeg griner nesten nå,bare ved tanken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, tror jeg trenger å sette propper i nesa så jeg ikke skal snufse så mye. Jeg gråt jo nesten når han prøvde habitten på første gang! Trenger vannfast sminke, det er helt sikkert :ler:

Skrevet

Det anbefales på det sterkeste å ha papirlommetørklær. Forloveren min hadde det med seg til kirken, så det var lett tilgjengelig for meg da jeg satt der :grine:

*jeg er ikke litt misunnelig på dere jeg da....skulle gjerne gjort det igjen ja*

Skrevet

*hysj* ikke si det da. Jeg gruer meg noe fryktelig til all den skrikingen og snufsingen. Er så lettrørt at jeg er "Den Høye beskytter" i Letttrørtforeningen :ler:

Skrevet
.... jeg er "Den Høye beskytter" i Letttrørtforeningen :ler:

okey......da melder jeg meg som nestleder :ler:

Men frankly - jeg har ikke vært SÅ mye "sippa-guri" med alt dette styret, helt til i kveld!!!!!

I kveld?! Jo, fordi mamma kom i kveld til oss for prøving av kjolen som jenta vår skal ha på seg. Hun skal så klart være brudepike også. Så der satt vi da, min sambo, min forlover og sambo's forlover og moder'n da....4 voksne mennesker med blanke øyne og diiiiger klump i halsen når vi fikk se hvor nyyyyyydelige Anna ble i kjolen. Anna selv stråålte jo som en sol når hun fikk den på seg og så seg selv i speilet :)

Ah - sukk ....ja man blir jo rent rørt her bare ved å snakka om det :oops:

*notere sirlig ned: HUSK!! Smink deg med vannfast mascara*

Skrevet

Melder meg og inn i "snufsegjengen" ;-)

Jeg er redd jeg kommer til å hulke nedover midtgangen.....Uff..Jaja..Ikke noe å gjøre med okke som!

Skrevet

Ja, jeg har allerede mang en gang tatt til tårene av bare forventning og rørthet. Lurer virkelig på om jeg klarer å holde en tale på den store dagen mellom hulkene mine. Har jo begynt å skrive tale nå, men da jeg skulle prøve å holde den alene hjemme ble jeg så rørt selv at tårene rant...og det var nå....to måneder før og inne i stua foran to katter!! :ler2:

Er nok litt håpløs, ja...og melder meg inn i beskytterne som sekretær...

Satte i gang skrikinga da jeg så ferdig graverte champagneglass også jeg... :roll:

Skrevet

Syns vi er ganske "gode" alle sammen her inne jeg :ler:

Viser jo at vi virkelig gleder oss og at dette betyr mye for oss!!

Skrevet

Jeg blir faktisk bare mer og mer rolig rundt hele greia, jeg som er tidenes tåreperse og griner så det spruter bare jeg ser unger som synger på tv.

Men jeg føler meg stødig på en måte, klart at det kribler litt ved tanken på alle som skal se på, men jeg føler meg sikker på at gråtingen ikke skal bli et problem.......

Så da er det bare å håpe.... :ler:

Skrevet

Jeg vil også være medlem!!! Tårene triller for absolutt ingenting.. Jeg skal høre gjennom inn-og utgangsmasjen 1000 ganger og forbrede meg psykisk på det meste, men det er vel kanskje stemningen rundt det hele som gjør at man blir sånn og det er nok ikke så lett å forstille seg nå..

Hm..

Gjest gjest1
Skrevet

Forstår deg veldig godt. Kan finne på å begynne å gråta når eg les om dykkar bryllup her inne eg, til og med! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...