Gå til innhold

Typen vill nesten aldri ha sex lengre?

Anbefalte innlegg

Gjest Bluespacechick
Skrevet

Oki, jeg er 17 og snart 18.

Jeg og min kjæreste har vært sammen i 1 og et halvt år. Vi pleide alltid å kjøre tre ganger om dagen, og livet var herlig.

For ca et halv år siden begynte sexlivet og forsvinne. Han var ikke lenger like interessert, men vi hadde sex ca en gang om dagen/ hver andre dag. Men ting gikk nedover og nedover. Og nå kan vi gå noen dager uten. Jeg begynner å bli lettere frustrert siden jeg ønsker å ligge med ham men blir bare avslått.

Han sier at han tenner på meg og vill det hele tiden, men ikke vill ha sex heller fordi han kjenner så dårlig med seg selv. Jeg er støttende og er det for ham hele tiden, sier hvor mye jeg elsker han og hvor mye jeg vill ha han og hvor himla kjekk han er, og det er ord som jeg mener. Men ingenting virker å være nok.

Jeg sliter jo selv med dårlig selvtillit, men det stopper ikke meg fra og knulle min kjære. Vi elsker hverandre, begge vet det..men, jeg har begynt å tvile på hvor mye han faktisk tenner på meg eller vill ha meg. Han sier det er fordi han kjenner dårlig med seg selv og derfor ikke vill ha sex, men jeg klarer bare ikke helt å tro det.

Om morgenene når ikke jeg er der, leker han gjerne med seg selv, men med en gang jeg er det, så er det vanligvis ikke mye til interesse.

Jeg sitter her, som sagt, lettere frustrert når jeg ikke får tvilferdstilt mine behov, og jeg har en høy sexdrift.

Jeg har blitt lovet at ting skal bli bedre og tilbake til det normale, men er redd det ikke skal bli slik. Jeg er redd det også skal slite forholdet i stykker. Alt er ikke bare om sex, men det er en ting bare jeg og han kan dele sammen, en viktig ting, en koselig og deilig ting i mine øyne.

Jeg vet at han ikke er utro så det er helt klart, så det er sagt:P

Sorry for det litt humplete innlegget, men det var skrevet i lett irritasjon og litte lei meg for dette som jeg har tenkt mye på, håper noen kan hjelpe og fårstår :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men. Gjør dere annet enn bare ha sex? Er sex det eneste viktige for deg? Hva hvis han havnet i en ulykke og endte på sykehus i en måned, ville du ha dumpet han da fordi du ikke fikk sex av han på en måned? Hvis du hadde klart deg en hel måned uten sex, hvorfor er det så farlig med en dag eller to uten nå?

Anonymous poster hash: 6592d...787
Skrevet (endret)

TS sliter med dårlig selvtillit og derfor blir (også) dette et problem.

Jobbe med selvtilliten, og ikke minst selvfølelsen, er løsningen.

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...