Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 eller S4 Active?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av disse to mobilene skal jeg velge?

Hadde S4 Active hadd bedre kamera ville jeg ikke nølt, men er samtidig usikker på hvor mye forskjell jeg kommer til å merke med 8mp ift den vanlige S4 sine 13mp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor viktig for deg er det at mobilen tåler vann, og hvor ofte tar du bilder? Tar du f.eks bilder ute? Har du mobilen mye med deg på tur, og kommer til å gjøre det utover den regnfulle høsten?

Skrevet

Hvor viktig for deg er det at mobilen tåler vann, og hvor ofte tar du bilder? Tar du f.eks bilder ute? Har du mobilen mye med deg på tur, og kommer til å gjøre det utover den regnfulle høsten?

Jeg vet ikke, fordi jeg aldri har hatt en mobil som tåler vann ;) Bruker etui rundt telefonen nå, sånn lommebok-greie, og kommer til å kjøpe ny til denne telefonen også.

Jeg går mye tur, men snakker sjeldent i telefonen når det regner.

Kommer nok til å ta en del bilder med telefonen, ja

Skrevet

Det avhenger av om du som oftest ferdes i bil eller ikke. Skal du bruke telefonen til geocaching er S4 Active klart å foretrekke. Du kan få holder til den til en evt. sykkel også. Jeg har en vanntett telefon, og hadde ikke klar meg uten!

Anonymous poster hash: 30dde...7c5
Skrevet

Du gjør helt klart et klokest valg i å kjøpe S4 Active. Som du vet er været her i Norge ganske lunefullt. Å kunne bruke den når det regner er noe du vl savne hvis du ikke kjøper den.

Skrevet

Angående kamera så er ikke jo flere mp bedre. Har tatt bilder med et kamera med 3 mp som var like bra som 12mp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...