Wonderbitch Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Jeg har tidligere hatt tørt, skadet, tynt og livløst hår. Men etter å ha brukt redken extreme serien et år, bedre kosthold, tilskudd av vitaminer osv har håret mitt blitt tilnærmet normalt. Jeg har typisk tynt, nordisk lyst hår, ni selvom det er mye bedre nå enn det var, ser jeg at det fort blir tørt eller flatt/livløst avhengig av hva jeg gjør med det. Trenger derfor tips. Skal jeg fortsette med redken extreme, eller gå over til produkter tilpasset til slik håret er nå? Vil gjerne ha anbefalinger, men helst ikke joico, da jeg prøvde fuktighetskuren derfra og jeg ikke så noen særlig effekt. Andre som også har gått fra ødelagt til normalt hår?
Wonderbitch Skrevet 10. august 2013 Forfatter #2 Skrevet 10. august 2013 Gjemte å si at jeg de siste tre månedene har kuret håret med en blanding av jojoba, argan og lakserolje en gang i blandt over natten.
pusen78 Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Håret blir livløs av Sodium Laureth Sulfate.Sjekk ingredienter i sjampoen . Og ikke bare i sjampo ( flytende håndsåpe,dursgel ;skumbad,oppvaskmidler,tannpasta etc for å gi skum).Brukes også til bilvask og avfetting av bilmotorer,traktordeler i maskinindustri.Skader hudens naturlige barrier av beskyttende bakterier.Hudirriterende,uttørende og allergifremkallende.KREFTfremkalende.Du finner mye mer informasjon på internet.Sjekk alltid alle ingredienter i din kosmetikk. Jeg bruker såpe fra Alveland serien til hårvask.Og urteutrek for å skylle håret etter vask.Lage urtete ,avkjøle,,ta med på badet,og tømme det på hodet.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Det beste du kan gjøre dersom håret ditt virker bedre nå, er å bytte ut Redken Extreme med andre produkter. Slik at de virker senere dersom du trenger dem igjen. Hvis man bruker samme serie over for lang tid slutter de å fungere. Så ikke noe poeng i å bruke Redkem Extreme hvis du ikke lenger har behov for det. Jeg pleier å bytte litt mellom Joico K Pak, Redkem Extreme, Kerastase, KMS Silk Shine og Alterna alt etter hva håret har behov. Anonymous poster hash: b82ad...3cf
Wonderbitch Skrevet 15. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2013 Takk for svar:-) men har noen forslag til en god Shampo/balsam? Og kur?
Kira-delta Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Hei! Har du prøvd proteinkur? Håret mitt var en skandale for en uke siden etter et uheldig frisørbesøk. Den siste uken har jeg kuret med proteinkur, egg og fuktighetskur og jeg er veldig overrasket over hvor mye forskjell jeg kan se på håret. Nå virker det hardere, og det er spensitgere og mer glansfullt
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 argan olje skal være bra Anonymous poster hash: 6472f...88a
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Hei! Har du prøvd proteinkur? Håret mitt var en skandale for en uke siden etter et uheldig frisørbesøk. Den siste uken har jeg kuret med proteinkur, egg og fuktighetskur og jeg er veldig overrasket over hvor mye forskjell jeg kan se på håret. Nå virker det hardere, og det er spensitgere og mer glansfullt Kan du fortelle litt om hvordan du kurer det? Med egg osv?Anonymous poster hash: 23c3f...606
Kira-delta Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Kan du fortelle litt om hvordan du kurer det? Med egg osv?Anonymous poster hash: 23c3f...606 Jepp Da jeg ikke hadde proteinkur, brukte jeg egg som kur. Vasket håret med shampoo, tørket det med håndkle, vispet et egg og hadde det i håret. Jeg flettet håret og satt med egget i en halv time. Skyldte det ut med lunkent vann (ellers får man eggerøre i håret). Etterpå brukte jeg fuktighetskur en halv time, og balsam, så ferdig Etter å ha prøvd proteinkur også, er jeg faktisk mer fornøyd med virkningen av egget. Fikk du svar på det du lurte på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå