AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Jeg er i et langvarig forhold, vi snakker flere år. Har det stabilt og fint på alle måter, men noen ganger kjenner jeg litt på et savn. Jeg savner det å være på flørtern med noen, at det kiler i magen når man får meldinger, eller ser at personen ringer. At man stæsjer seg før man får besøk av den personen... at sex med personen fortsatt er skummelt og nytt. Jeg ville aldri ha byttet ut kjæresten for å få noe av dette, men noen ganger har jeg bare lyst å være den personen for noen, å være noens flørt. Er dette unormalt? Anonymous poster hash: 9e22e...ff6 2
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Du må jobbe hardt med deg selv for at du ikke skal havne i situasjonen du så ofte savner. Det kan være en fare for nettopp det. Varsko!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Jeg er i et langvarig forhold, vi snakker flere år. Har det stabilt og fint på alle måter, men noen ganger kjenner jeg litt på et savn. Jeg savner det å være på flørtern med noen, at det kiler i magen når man får meldinger, eller ser at personen ringer. At man stæsjer seg før man får besøk av den personen... at sex med personen fortsatt er skummelt og nytt. Jeg ville aldri ha byttet ut kjæresten for å få noe av dette, men noen ganger har jeg bare lyst å være den personen for noen, å være noens flørt. Er dette unormalt? Anonymous poster hash: 9e22e...ff6 Du vet at det er mulig å ha sånne følelser i et langvarig forhold også hvis man er åpen for det? Jeg har vært sammen med kjæresten i 15 år, vi har tre unger og resten av pakka, men han gir meg fortsatt sommerfugler. Er så forelska jeg! Men det har ikke alltid vært sånn, man blir jo lei i perioder også. Det er bare noe med det at man må pleie kjærligheten og finne frem nye sider av seg selv. Finne på ting for å sprite opp sexen for eksempel, fortelle sine innerste hemmeligheter, ting som tenner, gjøre noe kuult sammen etc etc etc. Bare være åpen for at alt det som du nevner der kan du få mens du er i et forhold også. Anonymous poster hash: 6e2cb...4da 2
Steinar40 Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Jeg er i et langvarig forhold, vi snakker flere år. Har det stabilt og fint på alle måter, men noen ganger kjenner jeg litt på et savn. Jeg savner det å være på flørtern med noen, at det kiler i magen når man får meldinger, eller ser at personen ringer. At man stæsjer seg før man får besøk av den personen... at sex med personen fortsatt er skummelt og nytt. Jeg ville aldri ha byttet ut kjæresten for å få noe av dette, men noen ganger har jeg bare lyst å være den personen for noen, å være noens flørt. Er dette unormalt? Anonymous poster hash: 9e22e...ff6 Tja, jeg vil faktisk tro at dette er en av hovedårsakene til at såpass mange er utro. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 TS her. Jeg kommer aldri til å være utro, nei. Jeg respekterer han altfor mye til å gjøre noe så egoistisk og stygt mot ham. Vi har et veldig fint forhold, men vi behandler hverandre mer som bestevenner enn noe annet. Jeg elsker ham og kunne aldri tenkt meg å innlede et forhold til noen andre.. Håper dette er en periode som går over, for det er veldig slitsomt å ønske seg oppmerksomhet på denne måten. Han sier dessuten nesten hver dag hvor heldig han er som har med, hvor vakker/sexy jeg er osv.. føler meg slem når det ikke er nok for meg. Anonymous poster hash: 9e22e...ff6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Ønsker du å være hvem som helst sin flørt? Eller en flørt bare generelt ? Anonymous poster hash: ab813...4f0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Jeg savner det å like noen, at det kiler i magen når du tenker på eller møter personen. At noen liker meg og gir meg oppmerksomhet. Savner spenningen ved det hele. TS Anonymous poster hash: 9e22e...ff6 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #8 Skrevet 10. august 2013 Da burde du ikke være så veldig bekymret synes jeg. Slikt kommer og går, og ofte før en en gang vet ordet av det. Og det kan komme ut av intet. Men en må jo være åpen for det også. Og da spørs det jo.. Anonymous poster hash: ab813...4f0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #9 Skrevet 10. august 2013 Du kan være dama di sin flørt! Jeg og kjæresten har vært sammen i noen år, men vi bevarer litt kribling i magen ved å finne på nye ting sammen, stæsje oss opp i ny og ned, være litt fra hverandre og føle på savnet, og glede oss til å se hverandre igjen. Føler en nyforelska følelse blusse opp i ny og ned, herlig! Anonymous poster hash: 877a7...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #10 Skrevet 10. august 2013 Åpen for en flørt ? Det er jeg jo ikke. Jeg elsker kjæresten. Føler at alt dette kanskje kan ha noe med at jeg møtte han i tenårene, og nærmer meg nå 30.. Kanskje jeg har gått glipp av noe ? TS Anonymous poster hash: 9e22e...ff6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #11 Skrevet 10. august 2013 Vel, ja - man kan jo være åpen for det fra kjæresten da vel. Og slik, kan det komme og gå, ettersom hvordan man selv vanner gresset på sin egen side av gjerdet. Åpen for en flørt ? Det er jeg jo ikke. Jeg elsker kjæresten. Føler at alt dette kanskje kan ha noe med at jeg møtte han i tenårene, og nærmer meg nå 30.. Kanskje jeg har gått glipp av noe ? TS Anonymous poster hash: 9e22e...ff6 Det høres ut som du har gått glipp av veldig mye dessverre. Anonymous poster hash: ab813...4f0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #12 Skrevet 10. august 2013 Jeg får finne på noe hyggelig for meg og typen da.. overraske han litt, sprite opp. forslag? TS Anonymous poster hash: 9e22e...ff6
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2013 #13 Skrevet 10. august 2013 TS her. Jeg kommer aldri til å være utro, nei. Jeg respekterer han altfor mye til å gjøre noe så egoistisk og stygt mot ham. Vi har et veldig fint forhold, men vi behandler hverandre mer som bestevenner enn noe annet. Jeg elsker ham og kunne aldri tenkt meg å innlede et forhold til noen andre.. Håper dette er en periode som går over, for det er veldig slitsomt å ønske seg oppmerksomhet på denne måten. Han sier dessuten nesten hver dag hvor heldig han er som har med, hvor vakker/sexy jeg er osv.. føler meg slem når det ikke er nok for meg. Anonymous poster hash: 9e22e...ff6 Kanskje dere kan spille rollespill? Møtes på pub, tur eller annet sted, og late som dere ikke kjenner hverandre og flørte vilt og...
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #14 Skrevet 10. august 2013 Du kan være dama di sin flørt! Jeg og kjæresten har vært sammen i noen år, men vi bevarer litt kribling i magen ved å finne på nye ting sammen, stæsje oss opp i ny og ned, være litt fra hverandre og føle på savnet, og glede oss til å se hverandre igjen. Føler en nyforelska følelse blusse opp i ny og ned, herlig! Anonymous poster hash: 877a7...dc8 Du kan være typen din sin flørt mente jeg. Antok av en eller annen grunn at innlegget var skrevet av en mann. Tror det er litt typisk at mange tror de har gått glipp av masse, og blir single etter flere år i forhold. Og så innser de at de ikke kunne hatt det bedre enn med kjæresten sin... Da er det for sent... Det gjelder å se hva man har, før man mister det. Anonymous poster hash: 877a7...dc8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #15 Skrevet 10. august 2013 Jeg får finne på noe hyggelig for meg og typen da.. overraske han litt, sprite opp. forslag? TS Anonymous poster hash: 9e22e...ff6 Å sprite det litt opp innimellom er vel bare godt, for stemningen i samværet vil jeg anta. Forslag? Følg magefølelsen din. Anonymous poster hash: ab813...4f0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #16 Skrevet 10. august 2013 Og nettopp DET er jeg livredd for.. at jeg skal falle for en av de som prøver seg når jeg er ute osv, og dumpe typen til fordel for noen andre.. tipper jeg virkelig hadde angret på det ja. Også kjæresten min som er så fantastisk. Jeg er utrolig utakknemlig, tror jeg Vi har vært sammen nå i så mange år at det ikke er NOE vi ikke vet om hverandre.. og det er litt.. kjedelig ? argh dumme meg TS Anonymous poster hash: 9e22e...ff6
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2013 #17 Skrevet 10. august 2013 Jeg får finne på noe hyggelig for meg og typen da.. overraske han litt, sprite opp. forslag? TS Anonymous poster hash: 9e22e...ff6 Romantisk helgetur, i utland, hytte, telttur el.l. Forfør han på nye måter kanskje på spennende steder
Steinar40 Skrevet 10. august 2013 #18 Skrevet 10. august 2013 Romantisk helgetur, i utland, hytte, telttur el.l. Forfør han på nye måter kanskje på spennende steder TS tenker sikkert at hun ikke kan forføre han. At det er hans "jobb" å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #19 Skrevet 10. august 2013 Romantisk helgetur, i utland, hytte, telttur el.l. Forfør han på nye måter kanskje på spennende steder Det var mange fine forslag her da. En liten tur bort fra alt for å koble litt av sammen kan være riktig så koselig det. TS tenker sikkert at hun ikke kan forføre han. At det er hans "jobb" å gjøre. Det ville jo bare ha vært teit og unødvendig da. Begge kan vel ta i et tak og gjøre jobben sammen heller? Samarbeid, i all sin forstand.Anonymous poster hash: ab813...4f0
Steinar40 Skrevet 10. august 2013 #20 Skrevet 10. august 2013 Det ville jo bare ha vært teit og unødvendig da. Begge kan vel ta i et tak og gjøre jobben sammen heller? Samarbeid, i all sin forstand.Anonymous poster hash: ab813...4f0 Ja, hvis det skjer så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå