Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må unngå egg, kål, erter, bønner i et halvt døgn før jeg skal på date,

for å være sikker på at det ikke går galt, dvs:

:sengekos::sjokkert: :fise: :rodme::skratte::natti:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eh. nei.. jeg spiser det som passer meg

Skrevet

Jeg må unngå egg, kål, erter, bønner i et halvt døgn før jeg skal på date,

for å være sikker på at det ikke går galt, dvs:

:sengekos::sjokkert: :fise: :rodme::skratte::natti:

Jeg er også slik :P Tenker nøye over hva jeg spiser :fnise: Også før jeg skal på byen :vin:

Anonymous poster hash: 1f67f...5a8

• Liker 1
Skrevet

Jøss - det problemet har jeg verken hatt eller tenkt over før!

:laugh:

• Liker 4
Skrevet

nei, ikke sånn for meg :)

Skrevet

Jeg er faktisk veldig bevisst over dette selv. :fnise: Jeg tåler ikke hvete og melk så godt, så det holder jeg meg hvert fall unna!!! Samt løk og hvitløk. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiser generelt lite før date eller fest. Holder meg hvertfall unna mat som kan gi luft i magen.

Anonymous poster hash: ecf6f...12d
Skrevet

Spiser ikke mat som jeg kan bli fryktelig oppblåst av - eller som jeg får en skrekkelig ånde av!

Skrevet

Selvfølgelig :) Men jeg har aldri tenkt over det før du nevner det her ;) Har bare gjort det på autopilot!

Skrevet

Ja, dette gjør jeg alltid. Også om jeg bare skal ut med venner på kino, middag og slike ting. Å spise boller fra Statoil som gjør med oppblåst og ekkel kan jeg gjerne gjøre om jeg er hjemme alene, men ikke i tiden før jeg skal ut å finne på noe.

Anonymous poster hash: 7cb3e...4f0
  • Liker 1
Skrevet

Prøver å holde meg unna hvitløk, andre sterke krydre, makrell i tomat (føler det stinker leeeeenge etter puss også). Og hvis vi skal ut å spise, prøver jeg egentlig å holde meg unna mat noen timer før. Slik jeg klarer å spise opp maten, jeg er nemlig småspist :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Hvis jeg noengang skal på date så skal jeg unngå alt som magen min reagerer på. Har sensitiv mage + nervøs mage når jeg skal noe nytt :P Edit: jeg unngår egentlig mat dagen før og på dagen jeg skal noe for å være 100& sikker. (vet det ikke er bra så ikke kom med moralpreken)

Endret av Mortem
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

ein skal høyra mykje før øyra dett av....

Skrevet

Jeg er allergisk mot hvete, egg og nøtter. Men kan spise dette uten alt for ille reaksjoner, men er alltid ekstra flink dager før date og fest, da jeg får eksem av det i ansiktet.

Skrevet

jeg har allergier , noen allergier jeg får eksem i ansiktet av, noen jeg blir dårlig i magen av . så det holder jeg meg iallefall unna. ellers er jeg ikke så nøye.

Anonymous poster hash: 1d6b6...014
Skrevet

nei jeg både spiser og fiser det jeg må

• Liker 1
Gjest Kristin
Skrevet

Jeg tenker også over dette. Selvsagt gjør jeg det.....

Skrevet

Nå er det mange år siden jeg datet da ( er gift). Men holder meg til diett pga magen og andre årsaker.

Nå kjører jeg hardt på Melk og gluten fritt kosthold. Holder min mage i sjakk ++++ mindre kviser osv..

Holder meg unna egg, sukker og gjær også.

Skrevet

Spiser ingen av de matvanene uansett, og det er jo bare å gå på do hvis man må så utrolig prumpe?

Skrevet

Spiser ingen av de matvanene uansett, og det er jo bare å gå på do hvis man må så utrolig prumpe?

Hm 30 toalettbesøk i løpet av en date blir ikke så trivelig, og man blir så anspent også når man må passe på å holde på gassen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...