Gå til innhold

Flaut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg overnattet for første gang hos en fyr jeg dater, vi hadde drukket litt og jeg pleier alltid å få luft i magen når jeg drikker:/ jeg har tidligere ligget våken og latet som at jeg har sovet med andre pga at jeg har vært livredd for å prompe i søvne så han skal høre det:( men denne gangen var jeg så trøtt at jeg sovna.. vet ikke hvor lenge vi hadde sovet men jeg våknet av at jeg prompa! :( Det er jo litt komisk, men jeg syntes det var så flaut at jeg trodde jeg skulle omkomme:( det verste er at han rørte litt på seg rett etterpå så tror han hørte det han også:( jeg dro tidlig fra han og han nevnte ingenting, men jeg turte nesten ikke se han i øya.. jeg har ikke hørt fra han siden:/ tror dere det var prompen/prompinga som var grunnen? Jeg dør inni meg:(

Anonymous poster hash: d8027...614

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge siden er det dette skjedde? Du kan jo ikke noe for at du promper i søvne, så dersom det er derfor han ikke har gitt lyd fra seg, var det like greit du fant ut hvilken idiot han er likevel.

Anonymous poster hash: 13e9a...7fa
  • Liker 4
Skrevet

Hehe. Promper du i søvne? Artig. Er vel ingenting å være flau over dog.

Jeg tror de fleste gjør det egentlig, en gang i ny og ne. Noen hyppigere enn andre da sikkert. I likhet med å rape også en sjelden gang. Og snorke da, noen ganger.

Anonymous poster hash: d23e6...3fe
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde dødd av flauhet. Men men, det er slikt som skjer.

Skrevet

Kanskje fordi du reagerte med å ikke se han i øynene eller oppførte deg rart så virket du litt uinteressert. Du kan jo sende han en melding så får du avklart om han ikke har snakket med deg på grunn av fisen (som han kanskje ikke hørte). Det var egentlig litt morsomt, feis du på han eller luktet det? :fise:

• Liker 3
Skrevet

Alle promper i søvne. Man har jo en viss mengde tarmgass som normalt skal ut, og denne mengden blir ikke mindre av at man drikker, da blir man gjerne litt uggen i magen.

Har dere ikke sett The Proposal?

- Have you ever farted in front of him"?

- No

-------------------------------------------

- Have you ever heard her fart?

- Yes, she farts in her sleep.

Bare så dere vet det, jenter: Med mindre typen sovner først og står opp først alltid, og aldri er oppe om natten, har han hørt der prompe. Har han ikke enda, er det ikke mange nettene til...

Damn you for å bruke fisesmileyen før meg, Flekk.

Anonymous poster hash: a3aac...e32
Skrevet

Litt usikker på hvorfor den ble AB. :P

Skrevet

Alle promper, også når de sover. Skjønner at du gremmes ts, det er jo pinlig når man er nye med hverandre, men bare ikke tenk på det! Det er helt naturlig og alle gjør det :-) Jeg har forresten gjort akkurat det samme ;-)

Anonymous poster hash: 84607...a6d

Gjest RamaLama
Skrevet

Hvis han synes det er flaut at du har menneskelige kroppsfunksjoner så burde han kanskje kjøpe seg en oppblåsbar kjæreste.

Kan dog ikke garantere at hun ikke vil slippe luft.

• Liker 2
Skrevet

ÅÅååååh. Dette opplevde jeg også. Har snakket med venninner: SOS!!!! Var så utrolig flau. Føler med deg!!

Jeg har ikke en tendens for å prompe heller. men men. Sånt skjer :)

http://www.youtube.com/watch?v=PyFp3vcwCsY

Anonymous poster hash: 968dc...88c
  • Liker 1
Skrevet

Feels. Jeg promper OG snorker til tider.

Promping er kjempeflaut først, men det er jo helt naturlig, så no worries. Du trenger ikke snakke med han om det, bare la det gå.

Anonymous poster hash: 4e67a...e9c
Skrevet

Jeg var i syden og der har man ikke dyner, bare laken med pledd over. Skulle bare lirke ut en lydløs fordi jeg hadde så vondt i magen og ut kom tidenes brakfis som hørtest over hele øya.. Flaut ja, salutt sa han ved siden av og han var en av dem som aldri slipper en liten fjert engang.

• Liker 1
Skrevet

Hva er egentlig problemet med å fise når man sover? Alle produserer tarmgass, å hvis du er så forknytt at du ikke tør slippe den ut i løpet av dagen, ja, da må den komme ut om natten!

Hvis han ikke har tatt kontakt etterpå, er det vel mer sannsynlig det er fordi du oppførte deg rart om morgenen, enn at han fikk med seg at du feis i løpet av natten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...