Wonderbitch Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Hei! Er det flere her som legger gelenegler selv hjemme? Tenkte at vi kanskje kunne dele tips og triks her, i tillegg til gode produkter og leverandører:-) Jeg vet jo ikke om det finnes noen av dere som gjør det selv enda, men vil gjerne starte med å spørre om hjelp til et problem. Jeg kjøpte et starterkit fra Nail4you for noen år siden, og etter å ha prøvd så utrolig mange ganger etter alle kunstens regler byttet ut alle produktene utenom lampen, rosa og hvit gel med produkter fra neglemakeriet. Men neglene løsner som regel en etter én etter en uke uansett. Jeg følger bruksanvisningen, har god hygiene og bruker omtrent 4vtimer fordi jeg hver gang tenker at jeg skal gjøre det enda mer nøyaktig enn forrige. Siste gang (igår) la jeg fem lag på hver negl og filte imellom. Ingen har løsnet enda men er ikke særlig positiv. Noen som vet hva jeg kan gjøre galt? Bruker også primer ni dehydratelakk. Kanskje noen vil forklare hvordan de gjør det selv, steg for steg? På forhånd takk for svar:-)
Wonderbitch Skrevet 15. august 2013 Forfatter #2 Skrevet 15. august 2013 Poff! Der forsvant første neglen. Ellers har de klart seg lenger ennvanlig denne gangen men littfor kort til å kunne forsvare tidsforbruket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå