AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Om kjæresten din tok toget/flyet og det var rundt 8-10 timer ditt han/hun skulle, og han/hun endte opp med å prate i noen timer med "naboen" som var det motsatte kjønn av han/hun, for deretter at "nabo" spør han/hun om etternavn, slik at han/hun blir lagt til facebook for å så godta venneforespørselen. Håper dere skjønte den. Hva ville dere tenkt? Er det akseptabelt? Anonymous poster hash: f3e52...fe3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Jeg er den sjalu typen så jeg ville nok sett an vedkommende.. Anonymous poster hash: eacbd...135
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Tja, noen er jo slik som legger til alle de møter. Hvis personen er en slik så hadde jeg ikke tenkt så mye over det. Anonymous poster hash: c23ef...6de
Alja Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 (endret) Øøøøøø, nei jeg hadde ikke syntes det hadde vært greit og jeg hadde blitt dritsjalu og irritert. Om jeg hadde konfrontert han med det er en annen sak.. Noen ting må man bare bite i seg. Edit: Dersom situasjonen utviklet seg å de opprettholdt kontakten med lange tlf samtaler i hytt og pine og facebooksamtaler hadde jeg sagt i fra at det ikke var holdbart. Endret 9. august 2013 av Alja91
Gjest snoopy_93 Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Kommer an på tonen de har seg i mellom. Hadde de hatt en tone jeg ville tatt for flørting eller noe så tror jeg at jeg hadde satt foten ned. Til å begynne med hadde jeg kanskje vært mer obs på hvordan han oppfører seg.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Nei, det hadde ikke vært greit! Nå begynner FB å gå helt over styr her! Anonymous poster hash: 18fae...76c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #8 Skrevet 10. august 2013 Hvis samboeren min tilfeldigvis hadde endt opp på en ti-timers togtur med jenta som bor under oss, så regner jeg med at de i løpet av den tiden har blitt så godt kjent at det er naturlig å beholde vedkommende i en perifer omgangskrets. Greit å ha venner i samme hus/nabolag. Om du derimot meter en tilfeldig person på nabosetet, noe jeg mistenker at du gjør, så stiller det seg litt annerledes. Tenker at en fremmed som du ikke er forpliktet til å si noe til i utgangspunktet (slik du er med en som du har møtt i gangen hjemme) bør være jækla interessant for at du skal gidde å konversere med vedkommende 10 timer i strekk, ut av det blå. Og da er det jo et spørsmål om det er så morsomt at kjæresten din nå er venn med "verdens mest interessante jente". Anonymous poster hash: 3c8fb...583
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #9 Skrevet 10. august 2013 Helt greit at de prater, for all del, men hvorfor skulle de legge hverandre til på facebook? Det er er jo helt unødvendig. Anonymous poster hash: f5039...894
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #11 Skrevet 10. august 2013 Å bare bli venn med på facebook er nok ikke så mye å bry seg som vanligvis, men om det er en mer hyppig kontakt og masse chatting eventuelt i tillegg, så er det jo en litt merkelig oppførsel da. Hadde nok reagert litt på den jeg og. Anonymous poster hash: bc384...4fc
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #12 Skrevet 10. august 2013 Jeg er ikke av den sjalu typen egentlig, men hvor naiv skal man være? Tenk deg selv om du satt ved siden av en fyr på toget og han tok kontakt på FB i ettertid, så klart er det ikke kun for å være hyggelig... Anonymous poster hash: 99384...b02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå