Gå til innhold

Kjæresten drar Sotrapedo-vitser hele tiden!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sotrapedoen er kallenavnet til en mann som bodde på Sotra. Mannen heter egentlig Alfred. For noen år tilbake var han litt for aktiv på og skaffe seg barnerumper, så folk begynte å ringe og tulle med han. Til slutt flyttet han fra Sotra. Det ble for mye for han.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier han når dere har sex: drive du med sUUging og sånt og? :hoppendeglad:

De-de-de-de-det e det beste av alt, det! Det e det!

Anonymous poster hash: e791a...ee6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette hørtes morsomt ut, og tenk bare på alle årene som ligger foran dere....Run Forrest, run! :laugh:

Tenkte det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke humoren i å spøke med sånt, tenk på alle barna...

Anonymous poster hash: 1a146...e37
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg har ikke hørt om Sotrapedoen før, og ser absolutt ikke humoren. Dette er bare tragisk, på alle plan. Ikke er det moro med en gubbe som ønsker å pule 13-årige gutter og gi dem hamburgere og smågodt som betaling. Det er heller ikke morsomt å ringe en pedofil og legge det ut på youtube etterpå.

Og at noen driver og aper etter ham etterpå ..,

Er han neandertaler, denne kjæresten din?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke humoren i å spøke med sånt, tenk på alle barna...

På barna? Om det er noen det er synd på her, så er det jo Sotrapedoen himself.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På barna? Om det er noen det er synd på her, så er det jo Sotrapedoen himself.

Hvis mannen virkelig er pedofil, så har jeg null sympati for vedkommende. Men det er selvfølgelig ikke greit å holde på slik disse guttevalpene gjør.

Rart at dette i det hele tatt får lov til å ligge ute på nett.

Og jo, det er mere synd på evnt offre, enn overgriperen himself!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen virkelig er pedofil, så har jeg null sympati for vedkommende. Men det er selvfølgelig ikke greit å holde på slik disse guttevalpene gjør.

Rart at dette i det hele tatt får lov til å ligge ute på nett.

Og jo, det er mere synd på evnt offre, enn overgriperen himself!

Han er jo åpenbart pedofil, men hvorfor har du null sympati med ham? Det er ikke hans feil at han er pedofil. Og så vidt jeg vet har han aldri forgrepet seg på noen i virkeligheten. Selv om han skryter på seg at "har gjort det MASSE sånn på din alder.."

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo åpenbart pedofil, men hvorfor har du null sympati med ham? Det er ikke hans feil at han er pedofil. Og så vidt jeg vet har han aldri forgrepet seg på noen i virkeligheten. Selv om han skryter på seg at "har gjort det MASSE sånn på din alder.."

Hvis du vil forsvare handinger fra en pedofil, så har du all rett til det. Men det er ikke noe jeg kan, eller vil gjøre.

Nå viser det seg vel at denne mannen kanskje ikke er en ''vanlig'' pedofil, men syk på andre plan, som gjør at han er sånn. Så da stiller denne saken seg anderledes.

Poenget var at jeg ikke ser humoren i dette.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om dette, må være noe Vestlandsgreier. Men det høres jo direkte ondskapsfullt ut å holde på på den måten der, vitse om noen og ringe og plage vedkommende. Skjønner ikke humoren.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for et interessant bidrag til det som ellers er en idiottråd...

Jeg er usikker på om du er ironisk nå, Gjest, men jeg vil uironisk også takke for en informativ link.

Jeg har aldri forstått sotrapedo-humoren. Jeg har hørt youtube-klippet og mannen er helt tydelig ikke ved sine fulle fem. Jeg syntes hele saken er utrolig trist og kan ikke forstå at noen syntes dette er morsomt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, to prosent, omtrent like mye som det du er.http://www.aftenposten.no/fakta/innsikt/Du-er-2-prosent-neandertaler-5329331.html Anonymous poster hash: e791a...ee6

Og dermed forutsetter du at jeg ikke er av afrikansk avstamning. Noe det er godt mulig at jeg er.

Rent bortsett fra det, så var dette en interesant artikkel. Og jeg beklager at jeg spurte om TS sin kjæreste var neandertaler. Det var ikke meningen å disse neandertalerne. De var høyst sansynlig mer oppegående enn ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Det ville vært vanskelig å forske på, tror jeg. :)

Anonymous poster hash: 0b90c...e4d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meningen å disse neandertalerne. De var høyst sansynlig mer oppegående enn ham.

Vel, han vet i det minste hvordan man staver SANNSYNLIG, kjære "oppegående" deg.

Det er tre typer mennesker:

-De som har hørt om Sotrapedo og digger humoren, og som er smarte og gøyale mennesker

-De som har hørt om Sotrapedo og synes dette er fæle greier, og som ellers er tørrpinner

-De som ikke har hørt om Sotrapedo

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...