pia Skrevet 28. februar 2002 #1 Skrevet 28. februar 2002 Heisann alle prøvere!!!! Er det noen som har kjennskap til baby comp eller persona???? Persona er det det samme som eggløsningstester??? Og baby com er det verdt og bruke så mye penger er man så og si sikre på og bli gravid ifølge den??? klem fra pia
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #2 Skrevet 1. mars 2002 Jeg har svart på et innlegg ang. persona lenger ned, persona er ettersom jeg har forstått mye billigere (starpakken koster ca. 800 kr.) og der får du vite når du har eggløsning og når du har sikre/usikre dager ved å tisse på 7 testpinner pr. mnd...
gabba Skrevet 4. mars 2002 #3 Skrevet 4. mars 2002 hei, jeg bruker selv lady comp, og er veldig fornøyd med det-.. baby comp er når du planlegger å bli gravid, mens lady comp er prevansjon. jeg har hørt at persona(vet ikke hva det heter, jeg) er ganske usikker. det stod et innlegg i avisen ang det, og det var visst en del som hadde blitt gravide da de hadde brukt den. ja, start pakken er billigere enn lady compen, men du må jo kjøpe stikker hele veien, og i lengden blir dette mye dyrere enn lady compen. den kan du bruke resten av livet. jeg er kjempefornøyd med lady compen min. har brukt den snart ett år, og er fremdeles ikke gravid! ja, den er ganske dyr, men kan deles opp i flere avdrag. og hvis du har problemer med å bli gravid,kan du oppgradere den til baby comp, som kan hjelpe dere å bli det!! håper dette har hjulpet!!! lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #4 Skrevet 11. mars 2002 hei Jeg har selv tenkt å prøve lady comp? (som prevansjon) og lurer derfor på hvor mye den koster og hvor jeg får tak i den? TeBe
gabba Skrevet 19. mars 2002 #5 Skrevet 19. mars 2002 hei, jeg tror jeg betalte rundt 4000,- for ladycompen.mye ja, men de er veldig fleksible ang betalingen, så du kan dele det opp.. hvis jeg ikke husker feil,så har de en del annonser på disse sidene, eller så kan du jo søke på ladycomp..
Thea Skrevet 19. mars 2002 #6 Skrevet 19. mars 2002 Du kan gå inn på hjemmesida deres http://www.buenaventura.no.Der ligger det en del informasjon om både lady komp og baby comp. Jeg sendt mail: [email protected] og spurte om mer info om Lady comp og fikk tilsendt et tykt hefte med masse info om både Lady og Baby,samt et tilbud på produktene.(det ligger også skjema inne på sidene som du kan bestille prod. og info. gjennom) Normal pris på Lady Comp er 4590,- og Baby comp 6490,- Tilbudet jeg fikk var på 4300,- for Lady comp og 5900,- Baby comp. Instrumentet kan brukes til du er ferdig med overgangs alderen og kan nullstilles når som helst så du kan selge det videre til en annen bruker. Lady comp kan også innstilles til Baby Comp når den tid kommer. Håper dette var til litt hjelp.Lykke til 12
Thea Skrevet 19. mars 2002 #8 Skrevet 19. mars 2002 Jeg har heller ikke helt sansen for å stappe masse hormoner i kroppen min,spesielt ikke fordi jeg har mer enn nok fra før På grunn av cyster fikk jeg beskjed om enten å bli gravid eller å begynne med p-piller. Siden forholdet til typen da var 6 mnd. var valget temmelig enkelt Jeg gikk på Trionetta i 4 år og ser på denne perioden som en evigvarende depresjon,så jeg var fryktelig engstelig for å begynne igjen. Nå ble jeg satt på Jasmin og det fungerte nokså greit.Humørsvingningene var der fremdeles,men ikke på langt nær så fæle som før. Så på grunn av utredning av reumatisme fikk jeg nå beskjed om å kutte pillene ut igjen og går nå på min 2. pille frie uke. Jeg er allerede lettere til sinns og ser frem til å få syklusen i normal gjenge igjen. Jeg har absolutt ikke lyst til å begynne med hormon dritten igjen og har slått meg litt på Lady comp. Men på grunn av mer medisinske årsaker er jeg veldig avhengig av at den prevensjonen jeg velger holder mål.Jeg kan absolutt ikke ha et "uppsss,er på tjukken tilfelle".Og å ta abort av et barn som egentlig er veldig ønsket er mer enn jeg kommer til å takle Nå rota jeg meg helt inn i mine egne problemer.Men takk for at du gadd og lese om du har kommet så langt Grunnen til at Baby comp er litt dyrere er at den har litt mer finesser. Lady comp viser klokkeslett,dato,år,vekketid og vekking på/av. Temp. måling mens.registrering,daglig fruktbarh.visning,prognose for hver av de neste 6 dagene,tilbakevirkende visning av hver dags måledata i 270 dager og påvisning av graviditet etter 17-19 dager. Baby comp har befruktningsoptimum vises med dato fra beg. til slutt av hver syklus. Til ethvert befruktningsoptimum regnes nedkomst termin ut.Eggløsning bekreftes ved dato.Samleie kan registreres.Ved befruktning og graviditet regnes biologisk nedkomstdag ut med 24 timers nøyaktighet.Kjønnsprognose. Dett var dett,og innlegget ble mye lengre enn planlagt.Men pytt pytt Håper det var til hjelp.12
Cassandra Skrevet 24. mars 2002 #9 Skrevet 24. mars 2002 Jeg vet ikke om jeg har lov til å skrive dette...*s* Men jeg har en lady comp, som jeg ikke trenger. Jeg har sterilisert meg etter fødsel nummer fem.. Jeg brukte ikke lady comp særlig lenge... så hvis noen har lyst på den... så kan de sende meg en mail... det blir garantert billigere enn å kjøpe den hos buenaventura..*s*12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå