Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har et problem jeg ikke vet hvem jeg kan snakke med om. Jeg har for et halvt år siden mistet en i nær familie. Jeg har samboer og når jeg og han sitter og koser oss eller prater eller har sex eller noe slik, så kan jeg plutselig begynne å tenke på den personen jeg har mistet. Så blir jeg bare trist. (denne personen er ingen tidligere kjæreste)

Har noen gode råd til meg? Jeg sliter med å få tankene vekk fra denne personen når jeg er i situasjoner hvor det ikke passer seg å tenke på han.

Vær så snill å gi meg noen gode råd :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Høres ut som om du trenger noen å snakke med. Om denne personen og sorgen du føler. En annen i nær familie som også føler denne sorgen sterkt? En psykolog? Det høres ut som om du ikke har fått bearbeidet sorgen din skikkelig...

Skrevet

Prøvå gjøre følgende når tankene kommer; Aksepter at de er der, registrer dem, men prøv å ikke irritere deg over eller bli lei deg for at de kommer. Prøv bare å flytte fokus tilbake til samboeren din og det som skjer her og nå. Tankene blir veldig mye værre og større når man irriterer seg over at de kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...