AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Liker dere asiatiske menn eller gutter?. Anonymous poster hash: 3350b...146 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Hva er det som feiler deg?Anonymous poster hash: eb8a1...efa 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Hva er det som feiler deg?Anonymous poster hash: eb8a1...efa Er du lik en av disse to jentene? Liker du koreanske gutter?Anonymous poster hash: 3350b...146
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Nei, jeg ligner på hunden i Peter Pan, og foretrekker italienske menn eller gutter. Anonymous poster hash: 8bb7b...dce
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Ja, noen sa at jeg er veldig lik Wendy, men nei, jeg liker helst gutter med spisse ører, grønne klær, som er litt Disney aktige i fjes og kropp. Siden jeg er såpass lik Wendy har jeg heller ikke utviklet det kvinnelige organ (trenger ikke dette i barnefilmer), så jeg kan derfor ikke drive seksuelle tjenester, og er heller ingen vits og gifte meg med deg, noe jeg heller ikke vil ettersom du ikke er grønn og gummiaktig! Anonymous poster hash: 06f3a...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå