Gå til innhold

"The girl next door"

Anbefalte innlegg

Gjest Thenewthing
Skrevet

Det er en gutt som jeg møter mye på butikken, trening osv fordi vi bor i samme området. Han jobber på treningssenteret og jeg jobber på butikken så vi hilser på hverandre og smiler til hverandre hver gang vi møtes. En sjelden gang i blandt snakker vi 2-3 setninger med hverandre, nær det ikke er andre folk til stede.

For ca en uke siden fikk jeg høre av en at han synes jeg var en søt dame. Jeg ble så glad og trodde kanskje at han kom til å ta litt mer kontakt, utenom "hei" på butikken. Men det har ikke skjedd noe mer, jeg har heller ikke sett han siden. Jeg har så lyst til å bli bedre kjent med han, men han er den kule, kjekke treneren og jeg er en vanelig kassedame... Han har mange jenter etter seg som er interessert i han, inkludert meg.

Vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli bedre kjent med han? Jeg er så usikker, mens han virker så selvsikker. Håper på at han skal ta kontakt med meg.

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å få han mer interessert og kanskje bli bedre kjent med han? Og hva tror dere han mener og tenker om meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ta kontakt med han. Åpne opp for mere samtale, og vise at du er interessert.

Det at du er en "vanlig kassadame" vil nok ikke ha noe å si, så lenge han ikke er veldig umoden og overfladisk av seg...

Skrevet

Vis litt interesse tilbake! Han virker kanskje ikke så sjenert som du sier, men han kan jo være det selvom? Hjelp han å få selvtilliten han trenger ved å vise han litt interesse tilbake;)

Skrevet

Du må jo være litt "på" selv hvis du vil ha han, vis litt interesse tilbake, det er kanskje vanskelig hvis du ikke har så god selvtillit, men når han synes du er søt, da er det jo hvertfall sikkert at han har en viss interesse. Hvis du er kjedelig og ikke snakker til han vil han nok kanskje miste lit interessen ?:)

Skrevet

Tips: Snik deg inn hos ham når han er borte, gjem deg naken under senga hans, og når han har lagt seg så legger du deg i senga ved siden av ham og spør hvordan dagen hans var og om han vil ha en massasje. :)

Anonymous poster hash: db3fe...75c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...