Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For rundt to uker siden ble det slutt mellom meg og typen etter et halvannet års forhold.. Det var han som gjorde det slutt, men på grunn av at jeg gjør og sier litt vel dumme ting når jeg blir sjalu, eller føler at jeg ikke er bra nok. Jeg klarte å si noe som såret han ganske mye.

Vi har såvidt pratet etter dette. Har vel heller vært litt krangling. Det virker som at han ikke er såret, men heller bare helt ferdig med meg, og nå er "for god til å prate med meg".

Jeg har hatt gråten i halsen siden det ble slutt, og helt stengt meg inne. Skikkelig deppings. Jeg VET av erfaring at for å komme meg over en gutt, så må jeg ut, fylle opp tiden min og finne en ny gutt. Men jeg tør ikke dette av samvittighet - jeg er redd for at han skal tro at jeg tok han for gitt, og har "playa han" (han skjønner VIRKELIG ikke at det er sjalusien og ikke SANNE ord som har snakket for meg..). Samtidig hater jeg å være så nedfor som jeg har vært nå, når jeg vet at jeg kan klare å komme meg ut av det.

Jente 22

Anonymous poster hash: b99f6...bcb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er visst hele tre uker siden!

Anonymous poster hash: b99f6...bcb
Skrevet

Send han en mld hvor du forklarer alt om de "usanne ordene som kommer når du er sjalu". Du kan jo også fortelle han at du er sjalu fordi du bryr deg om han. Hadde du gitt f'en i han ville du jo ikke brydd seg og/eller vært sjalu?:)

Sannheten rett i trynet er som regel best i sånne situasjoner. Det hjelper å få klarert opp i ting, og snakket om det. Da blir det mye "lettere" å komme seg videre:) håper alt ordner seg for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...