Gjest Gjest Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Hår til rumpa/hoftene/korsryggen - liker/liker ikke og hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Noen liker det, noen liker det ikke. Hvorfor? Fordi det er den preferansen de har. Anonymous poster hash: c208f...089 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Slitsomt. Kan være pent om jenta har stilen og håret, som de som er litt mer middelalderske eller skogslige i klesstilen. På "vanlige" jenter ser det som regel bare slitsomt ut, i tillegg til at håret ofte enten er tynt og pistret eller så tjukt at det er i veien hele tiden. Anonymous poster hash: e5225...035 3
Nevian Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Herlig Og det til tross for at min preferanse egentlig er kort hår...
Helene Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Man er som man er, når man ikke ble som man skulle. Har man hår, så har man hår... 1
Gjest Coolaid Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Generelt så syns jeg det er på tide å klippe seg. Men det kan godt være at du ser kjempefin ut. Ofte mener jeg at "less is more". Veldig mange jenter/kvinner har langt hår og burde fått seg en freshere frisyre som er kortere. Det er så kjedelig med jenter som alltid har hatt langt hår og alltid kommer til å ha det.
Lutetium 71 Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Liker. Vet ikke hvorfor, men jeg aner ikke hvorfor jeg liker jenter heller, det bare er sånn.(Tok 2-3 sekunder før det gikk opp for meg at det var hodehår det var snakk om, syns det var så pussig å snakke om hår på ryggen for jenter) 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Liker. Vet ikke hvorfor, men jeg aner ikke hvorfor jeg liker jenter heller, det bare er sånn.(Tok 2-3 sekunder før det gikk opp for meg at det var hodehår det var snakk om, syns det var så pussig å snakke om hår på ryggen for jenter) Haha, jeg trodde det var snakk om jenter på rompehår! Anonymous poster hash: 83617...ca7 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Så lenge man klarer å holde det unna å havne ned i do når man bæsjer, slik at det ikke er bæsjrester nederst i håret, så er det vel ok. Anonymous poster hash: a35dd...1f5
Gjest RamaLama Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Slitsomt. Kan være pent om jenta har stilen og håret, som de som er litt mer middelalderske eller skogslige i klesstilen. På "vanlige" jenter ser det som regel bare slitsomt ut, i tillegg til at håret ofte enten er tynt og pistret eller så tjukt at det er i veien hele tiden. Anonymous poster hash: e5225...035 3
-Jiinxs- Skrevet 10. august 2013 #12 Skrevet 10. august 2013 Liker. Vet ikke hvorfor, men jeg aner ikke hvorfor jeg liker jenter heller, det bare er sånn.(Tok 2-3 sekunder før det gikk opp for meg at det var hodehår det var snakk om, syns det var så pussig å snakke om hår på ryggen for jenter) Trodde akkurat det samme. For å svare på HI, så synes jeg det blir litt for mye. Spørs vel kanskje litt på jenta om hun kler det men sånn generelt sett så nei.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2013 #13 Skrevet 10. august 2013 Trodde akkurat det samme. For å svare på HI, så synes jeg det blir litt for mye. Spørs vel kanskje litt på jenta om hun kler det men sånn generelt sett så nei. Hvor langt liker du det da? Livet eller så kort som skuldrene?
mammamora90 Skrevet 10. august 2013 #14 Skrevet 10. august 2013 *sukk* Jeg vil ha en slik kjole som den røde der! Kanskje bare i grønn/kongeblå isteden..
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #15 Skrevet 10. august 2013 Jeg har hår til livet. Det er hverken pistrete, tørt eller tynt. Jeg elsker håret mitt, og skal hilse og si at det gjør kjæresten min også! Ikke snak om han vil at jeg skal klippe meg. Får også ofte komplimenter for håret mitt fra venner og kolleger. Er snart 40, men jeg kommer ikke til å klippe "Førtis-sveis" når den tid kommer. (Hvorfor gjør de fleste det??) Skal ha langt hår til jeg dør, slik min bestemor hadde. (Vet spm. var til menn, så jeg svarte for kjæresten, sånn egentlig.)Anonymous poster hash: 3eeb2...777 3
Gjest Sobril Skrevet 10. august 2013 #16 Skrevet 10. august 2013 Er snart 40, men jeg kommer ikke til å klippe "Førtis-sveis" når den tid kommer. (Hvorfor gjør de fleste det??) Anonymous poster hash: 3eeb2...777 Kanskje fordi hårkvaliteten til mange kvinner også blir dårligere med åra? Da er det ikke like pent med langt hår lenger.
-Jiinxs- Skrevet 10. august 2013 #17 Skrevet 10. august 2013 Hvor langt liker du det da? Livet eller så kort som skuldrene? Spørs på jenta. Men som jeg sa, om jeg måtte si ja eller nei, så hadde det blitt nei. For å ta et eksempel så synes jeg at Ashley Judd, profilbildet til Sobril. Så synes jeg hun kler kort hår veldig godt.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2013 #18 Skrevet 10. august 2013 Spørs på jenta. Men som jeg sa, om jeg måtte si ja eller nei, så hadde det blitt nei. For å ta et eksempel så synes jeg at Ashley Judd, profilbildet til Sobril. Så synes jeg hun kler kort hår veldig godt. Det er jo en stor forskjell på livet og korsryggen eller rumpa, 10-20 cm. Liker du virkelig ikke hår til livet, altså ca 5 cm over navlen? Trodde menn elsket langt hår men kanskje ikke så langt som til rumpa
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2013 #19 Skrevet 10. august 2013 Jeg har hår til livet. Det er hverken pistrete, tørt eller tynt. Jeg elsker håret mitt, og skal hilse og si at det gjør kjæresten min også! Ikke snak om han vil at jeg skal klippe meg. Får også ofte komplimenter for håret mitt fra venner og kolleger. Er snart 40, men jeg kommer ikke til å klippe "Førtis-sveis" når den tid kommer. (Hvorfor gjør de fleste det??) Skal ha langt hår til jeg dør, slik min bestemor hadde. (Vet spm. var til menn, så jeg svarte for kjæresten, sånn egentlig.)Anonymous poster hash: 3eeb2...777 Enig!
Gjest Sobril Skrevet 10. august 2013 #20 Skrevet 10. august 2013 (endret) Synes ofte veeeeldig langt hår blir kjedelig hvis man ikke er eksepsjonelt ansiktspen (noe jeg har sett én gang i år). Vanskelig å gjøre noe annet med det enn å la det henge der eller sette i hestehale. synes det er penere med langt hår som er klippet litt opp her og der. Nei nei og atter nei!!: Ja: Endret 10. august 2013 av Sobril
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå