engelvinge Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 (endret) Mulig dette er postet feil, men her er det mange mammaer som sikkert har bakt mye... Jeg skal ha 2 års bursdag til jente, trenger tips til enkle gode kaker. Og hvor evt kan man kjøpe kakepynt, som er mer enn strøssel og kuler som man får på rema1000, tenkte mer på firgurer etc? Endret 9. august 2013 av engelvinge
Erica❤ Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Siegmenn? Smågodt er ofte formet som noe, rosa fisker ol. Sjokoladekake god og enkel
Leoparden Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 I bakehylla på Meny har jeg sett at de har mye forskjellig. Figurer av søte dyr og sånt og forskjellige typer sjokoladehjerter. Jeg har og sett sånne lys som er formet som tall, og ikke bare de vanlige kakelysene.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Noen konditori her i byen selger også litt figurer og sånn ellers har gjerne større matbutikker litt Anonymous poster hash: 884f4...65a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Ikke så avansert, men nonstop, seigmenn og bamsemums slår gjerne ann blant de små, bryr seg ikke så mye om fine figurer. Feks sjokoladetog med passasjerer... Anonymous poster hash: 9dfbe...2be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå