Bolla! Skrevet 9. august 2013 #1 Del Skrevet 9. august 2013 Som overskriften sier, så lurer jeg på om noen har erfaringer med denne bilstolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #2 Del Skrevet 9. august 2013 Har hatt den en måneds tid snart. Fornøydhhittil, særlig fordi den kunne monteres i midten bak. Der fikk den en bedre vinkel enn på sidene, vi har veldig skrått baksete. Men den tar mye plass! Å ha den på en av sidene var ikke mulig i vår bil, da måtte forsetet så langt frem som det gikk og da var det ikke plass til noen i forsetet.Anonymous poster hash: 6b44a...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg var å kjøpte det i går siden Babyshop hadde no kampanjeopplegg, datteren min er 8 måneder så har ikke byttet over enda, men gjør det nok snart. Har hatt Besafe izi combi til første barnet og det er relativt likt, bare at izi plus går opp til 25 kilo og er rent bakovervendt. Det tar veldig stor plass i bilen så det er vel det som er negativt, så man må sørge for at man faktisk har plass. For vår del sto det mellom Izi plus eller Britax maxway siden begge er bakovervendte seter opp til 25 kilo og som er plustest-godkjente. Men valgte da tilslutt izi plus fordi jeg syns stoffet var mer behagelig og datteren min satt hakket bedre i det enn det andre :-) Anonymous poster hash: 69b92...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. august 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 9. august 2013 Takk for innspill, er så greit å høre andres erfaringer Vi har sett litt på dette, da vi vil ha et som er bakovervendt og som går opp til 25 kg. Gutten vår er så lang for alderen, så vi blir nødt til å kjøpe nytt sete nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 10. august 2013 #5 Del Skrevet 10. august 2013 Vi er veldig fornøyde til nå! Treåringen (va. 100 cm) har veldig god plass, han sitter mye bedre i dette enn iZi Kid og det tar ikke så mye mer plass enn det forrige. Et helt fantastisk sete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #6 Del Skrevet 10. august 2013 Takk for innspill, er så greit å høre andres erfaringer Vi har sett litt på dette, da vi vil ha et som er bakovervendt og som går opp til 25 kg. Gutten vår er så lang for alderen, så vi blir nødt til å kjøpe nytt sete nå. Siden dere skal bytte så tidlig så er nok izi plus bra for de små sitter veldig godt i det, og man kan justere hellingen ganske mye på det :-) Anonymous poster hash: 69b92...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 10. august 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 10. august 2013 Vi er veldig fornøyde til nå! Treåringen (va. 100 cm) har veldig god plass, han sitter mye bedre i dette enn iZi Kid og det tar ikke så mye mer plass enn det forrige. Et helt fantastisk sete! Så bra, takk for innspill Siden dere skal bytte så tidlig så er nok izi plus bra for de små sitter veldig godt i det, og man kan justere hellingen ganske mye på det :-)Anonymous poster hash: 69b92...6cb Det er mye pga det at vi har sett litt på det også, virker som et godt sete selv om han fortsatt er liten. Da blir det bilseteshopping over helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå