AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 I mitt forrige forhold ble jeg voldtatt flere ganger. Dette er noe som de nærmeste vennene mine vet, men jeg fortalte det da jeg hadde det vondt. Jeg har ikke anmeldt eller noe sånt fordi alle saker der sånt skjer i forhold blir henlagt uansett for jeg har ikke noen bevis. Det går helt bra med meg nå og jeg har funnet meg en fantastisk snill fyr som jeg nå er blitt sammen med. Jeg har tenkt på dette med voldtekten siden jeg møtte han, men siden jeg ikke har noen problemer med sex eller noe sånt nå, så har jeg ikke sagt noe. Men jeg lurer på om jeg skal si noe om det? Er det vits tror dere? Anonymous poster hash: c0883...f9c
Sophia Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Tja, siden du ikke har noen problemer med sex nå (og det er utrolig bra) så er det jo ikke noe som er nødvendig å si. Samtidig kan det jo bringe dere tettere sammen? Jeg vet ikke helt, tror jeg hadde sagt det, men du må nesten føle litt på det selv, om det er noe du har behov for å fortelle.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Det er alltid en vanskelig vurderingssak. Jeg funderte veldig på om jeg skulle fortelle kjæresten at jeg ble utsatt overgrep av litt eldre barn/ ungdommer da jeg var liten. Og fant til slutt ut at jeg ville fortelle det. Det har ikke blitt mye snakk om det, men jeg syns det er godt at han vet det. Så kan jeg heller si mer etterhvert om jeg føler for det. Enn så lenge har det mer vært en opplysning, "så han vet". For min del har jeg ingen problemer nå, men jeg har hatt det. Så det var i og for seg en tungtveiende grunn for å si det, at jeg aldri vet om det vanskelige kommer tilbake igjen. Anonymous poster hash: 05a49...798
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå