Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Butterfly
Skrevet

Her om dagen hadde en gutt spurt en av venninnene mine om hva jeg her fordi han synes jeg var søt! Han som spurte er veldig populær og kjekk, mens jeg er helt vanlig. Hva tror dere han mener eller vil med det?:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer kanskje litt an på hvor gammel dere er?

Om du er 50 så vet jeg ikke om søt er det mest positive ordet.

Anonymous poster hash: 96081...043
  • Liker 1
Skrevet

Han er vel nysgjerrig på hvem du er, og har lyst til å vite mer om deg/bli kjent :) Positivt er det hvertfall.

• Liker 2
Skrevet

Hva han mente? Han mente vel at han synes du er søt da, slik som han sa :)

• Liker 1
Skrevet

Men han snakker jo IKKE til meg! Og han er ikke så veldig sjenert... Hvorfor?:/

TS

Skrevet

Snakk til han du da? Nå vet du jo at han synes du er søt?

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Ah.. Som jeg savner de problemene fra da jeg var 14 år...

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i 20åra.. Elseby13...

TS

Oi.. Jeg trodde dere var barneskoleelever. Og de fleste har klart å blitt menn når de har passert 20 år :P

Anonymous poster hash: 96081...043

• Liker 5
Skrevet

"spurte om hva jeg her fordi"

Hva spurte han om egentlig?

Skrevet

Er han rundbrenner? Såfall er det vel bare en del av spillet... Han vet at du vil få vite fra venninnene dine at han har spurt, så ser han etter en reaksjon hos deg. Da er det lettere for han å kontakte deg, for han ser om du blir smigret av at han "viser interesse" for deg.

(Vil tro at dere ungdommer bruker ordet "player" for det norske ordet "rundbrenner", nå til dags?)

Anonymous poster hash: 0b2f8...609

Skrevet

Han spurte om hva jeg het!*

Han er ikke rundbrenner/plater heller bare populær pga kroppen hans og at han har så mange kontakter..

Vêr det høres fjortis ut, men blei veldig overraska og glad når jeg fikk høre det!:)

TS

Skrevet

Han ville vel kanskje blir bedre kjent med deg, få deg til sengs??

Skrevet

Neste gang du ser han så kan du si" hallo kjekken" og smile litt lurt;)

Skrevet

Husker jeg pleide å bli veldig sjenert rundt de guttene jeg likte, så pratet vell mest med kompisene. Gir jo egentlig ingen mening.

Skrevet

En am er populær og kjekk kan jo falle for en vanlig jente... Det kan jo være han ser på deg som noe helt annet enn vanlig. Han la jo tydeligvis merke til deg:)

Tror han mener at han bil bli bedre kjent med deg. Eller at han kanskje ville gi deg litt selvtillit ved at han sa at du var søt, han kan jo fortsatt mene at du er søt, men kanskje han ikke er interessert på den kjæreste måten?:)

Vel, for å finne ut er det bare å prøve å snakke med han :)

Skrevet

Ah.. Som jeg savner de problemene fra da jeg var 14 år...

plis, jeg er fjorten år og dette hadde ikke vært et problem.

Denne jenta er nærmere tolv.

Anonymous poster hash: fadd8...d82

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke noe problem... Bare lurer på hva dere tror han mente med at han sa jeg var søt... Så hvis dere skal skrive dritt, så kan dere heller gjøre noe annet:)

TS

Skrevet

Det er jo ikke noe problem... Bare lurer på hva dere tror han mente med at han sa jeg var søt... Så hvis dere skal skrive dritt, så kan dere heller gjøre noe annet:)

TS

Hva tror DU han mente da han sa du var søt? Og du sier du er over 20? Jeg får mindre og mindre håp for menneskeheten og framtida.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for personhets.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...