AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Nå vil ikke jeg være singel lengre! De aller fleste venninnene mine har kjæreste. Jeg har hatt kjæreste jeg også, men er klar for å finne en ny. Jeg vil jo ikke hoppe på den første og beste, men jeg vil gjerne bli mer kjent med gutter/menn. For så å se om det kan funke, eller om det funker som vennskap. Vennskap er også bra, for jeg føler jeg kommer mer overens med gutter (mindre drama osv..) Men hvor finner jeg disse guttene? Jeg er litt sjenert, og er vel best til å ta kontakt om jeg har fått noen glass. Men da blir det jo som oftest bare fyllasnakk om man treffes ikke igjen. Kan nevne at jeg er 19 år, og kan fint bli kjent med noen som er noen år eldre. Anonymous poster hash: 57f09...c23
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Min Grand Onkel er 90 år og har aldri hat kjæreste han har vært singel helle livet tenk over det når du som 19 åring klager over at du er singel Anonymous poster hash: fe2b6...5c3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Hvor i landet bor du? Bergen. Skal du prøve deg? Eller komme med tips? Anonymous poster hash: 57f09...c23
Gjest Reza08 Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Bergen. Skal du prøve deg? Eller komme med tips? Anonymous poster hash: 57f09...c23 Hadde vært interessant, men brautende bergensere blir litt i meste laget. He-he. Neida, finnes også mange hyggelige folk fra Bergen. Men blir nok en noe lang reisevei mellom Hedmark og Hordaland. Men noen tips kan jeg komme med. Her er noen ting du kan tenke på: - Oppsøk møteplasser (arbeidsplass, skole, idrett, andre hobbyer) - Vær årvåken Vær oppmerksom i forhold til andre mennesker. Gi komplimenter, vis at du ser andre mennesker. Tenk også over hva slags signaler du sender ut. Arroganse og utilnærmelighet støter folk bort, åpenhet, glede, engasjement og et positivt vesen trekker folk til. - Unngå for mye grubling, la følelsene styre - Sett tydelige mål - Dropp høy promille Håper noe av dette kan være til hjelp. Lykke til.
-Jiinxs- Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Har du prøvd deg på nettdating? Det er jo en grei måte å få gutta til å sende deg melding, og det er kanskje litt lettere å bli kjent over nette siden du sier du er sjenert. Verd et forsøk eller kanskje du føler det ikke er noe for deg?
guttemann Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Studerer du? I Bergen som i de andre store studentbyene er det jo MANGE aktiviteter der man kan komme i kontakt med folk uten at man må drikke seg under bordet. Kvarteret, friluftsgrupper, lesegrupper, idrettsgrupper++++
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Hadde vært interessant, men brautende bergensere blir litt i meste laget. He-he. Neida, finnes også mange hyggelige folk fra Bergen. Men blir nok en noe lang reisevei mellom Hedmark og Hordaland. Men noen tips kan jeg komme med. Her er noen ting du kan tenke på: - Oppsøk møteplasser (arbeidsplass, skole, idrett, andre hobbyer) - Vær årvåken Vær oppmerksom i forhold til andre mennesker. Gi komplimenter, vis at du ser andre mennesker. Tenk også over hva slags signaler du sender ut. Arroganse og utilnærmelighet støter folk bort, åpenhet, glede, engasjement og et positivt vesen trekker folk til. - Unngå for mye grubling, la følelsene styre - Sett tydelige mål - Dropp høy promille Håper noe av dette kan være til hjelp. Lykke til. Du glemte å nevne at du kunne vært pappan hennes. Kanskje litt større grunn enn at hun er bergenser eller hva? Anonymous poster hash: 0487e...da6 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Du glemte å nevne at du kunne vært pappan hennes. Kanskje litt større grunn enn at hun er bergenser eller hva? Anonymous poster hash: 0487e...da6 haha! Så bra han bor i Hedmark... Jeg begynner å studere, men det er sykepleie = en haug av jenter. Men det er jo selvfølgelig en mulighet for å treffe folk på ulike arrangement osv. Men hva tenker dere om folk dere får blikkontakt med på gaten? Noen ganger føler jeg at man stirrer litt lenger. Men man kan jo ikke snu seg å gå etter heller...Kanskje jeg håper for mye på kjørlighet ved første blikk Anonymous poster hash: 57f09...c23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå