Gå til innhold

Wacoal-bh - garanterer kløft til ALLE. Tror du på det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.kk.no/920610/bh-en-som-er-verdt-aa-prove

Tror dere denne bhen funker slik de reklamerer for?

Jeg har prøvd de wonderbra-ene de selger på hm? eller lindex? Gir ikke meg push i det hele tatt! Jeg er 75a...

Så jeg har lite troen på dette. For hvor kommer den kløften fra hvis puppene er veldig små/flate?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt off-topic, men er du sikker på at du er 75a? Et flertall bruker feil størrelse, og det er ikke noe rart i om BHen ikke "funker" på deg om du kjøper den for stor.

Anonymous poster hash: 8155a...cc5
  • Liker 2
Skrevet

Litt off-topic, men er du sikker på at du er 75a? Et flertall bruker feil størrelse, og det er ikke noe rart i om BHen ikke "funker" på deg om du kjøper den for stor.

Anonymous poster hash: 8155a...cc5

For å si det sånn så vil ikke jeg kalle puppene mine ordentlige pupper en gang! Fyller ikke a-cup en gang..ikke antydning til kløft eller noe

Skrevet

For å si det sånn så vil ikke jeg kalle puppene mine ordentlige pupper en gang! Fyller ikke a-cup en gang..ikke antydning til kløft eller noe

Har man ikke pupper overhodet, er det jo ingenting å lage kløft av. Det må jo være NOE å ta av. :) Så nei, en slik BH vil ikke hjelpe, dersom man er "flat".

• Liker 1
Skrevet

Har man ikke pupper overhodet, er det jo ingenting å lage kløft av. Det må jo være NOE å ta av. :) Så nei, en slik BH vil ikke hjelpe, dersom man er "flat".

Jeg tror den videoen nettopp motbeviste det?

• Liker 1
Skrevet

Jeg så ikke videoen først, beklager. Jeg klarer likevel ikke å tro på det. :P Hvis man er veldig, veldig tynn og ikke har noe som helst tegn til bryst, kan man ikke klare å trylle frem en kløft. Men det er min mening. :)

• Liker 1
Skrevet

Den mannen hadde faktisk litt.

Anonymous poster hash: 26876...3ec

• Liker 3
Skrevet

Han hadde det!

• Liker 1
Skrevet

Den videoen var bare ekkel :(

Anonymous poster hash: 63f70...470
Skrevet

Hørt om filmtriks?

Skrevet

Hørt om filmtriks?

Filmtriks at han har en normal kropp? Det er ikke uvanlig at menn har nok på brystkassa til å lage kløft.

• Liker 2
Skrevet

Filmtriks at han har en normal kropp? Det er ikke uvanlig at menn har nok på brystkassa til å lage kløft.

Det kan være filmtriks at det ser ut som han har kløft. Den kløfta kan like gjerne tilhøre en dame.

• Liker 3
Skrevet

Noen som har link til hvor man kan kjøpe akkurat den type bh? Finner ikke akkurat den på siden deres..

Anonymous poster hash: 98e2b...d30
Skrevet

Skal ikke garantere for "kløft" men Wacoal har god fasong på BH'ene sine.

Skrevet

For en skuffelse for mannen som drar hjem en dame med en slik BH...

Anonymous poster hash: 63f70...470
Skrevet (endret)

Det er sant, ikke alltid huden er så elastisk som på mannen i reklamen.

Ellers brukte jeg Wonderbra når jeg var 70-a. Lindex fører dem. De hjalp masse og jeg fikk kløft på en måte. Puppene så mye finere ut.

Endret av Wonders
Skrevet

Så lenge det er litt stretchy hud er det håp!

Skrevet

Tviler... når jeg presser puppene mine opp og inn med hendene så får jeg bare en liten rynke... en bh kan vel ikke gjøre det bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...