Gjest Sengaia Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Jeg er 26 år og har aldri hatt noe veldig seriøst forhold. Det er flere år siden sist jeg var sammen med noen sist. Jeg hører folk si at det lengste forholdet de har hatt varte "bare" to år osv, og at de liker å date, og at folk føler seg alene og "dårlige" om de ikke er sammen med noen. Jeg føler et press på det at man "må" ha kjæreste. Jeg har nesten litt glemt at det er en mulighet for meg, siden det er så lenge siden sist, og jeg har ikke vært forelska på mange år. Jeg er aldri på date, og jeg ser aldri på noen som at de ville ønske å ha meg som kjæreste, så jeg går aldri inn for å prøve å få kjæreste. Er dette normalt? 1
Gjest Snørev Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 (endret) Aner ikke om noe statistikk, men halvparten av alle boliger i norge er bebodd av bare en person. Det er jo ingen som reagerer negativt på single i dagen samfunn. Spørsmålet er om du ønsker å være singel eller ikke, ikke hva som er normalt. Edit: de fleste må nok jobbe aktivt om de ikke skal forbli single. Endret 9. august 2013 av Snørev 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Jeg er 26 år og har aldri hatt noe veldig seriøst forhold. Det er flere år siden sist jeg var sammen med noen sist. Jeg hører folk si at det lengste forholdet de har hatt varte "bare" to år osv, og at de liker å date, og at folk føler seg alene og "dårlige" om de ikke er sammen med noen. Jeg føler et press på det at man "må" ha kjæreste. Jeg har nesten litt glemt at det er en mulighet for meg, siden det er så lenge siden sist, og jeg har ikke vært forelska på mange år. Jeg er aldri på date, og jeg ser aldri på noen som at de ville ønske å ha meg som kjæreste, så jeg går aldri inn for å prøve å få kjæreste. Er dette normalt? Jeg er 27 og har aldri hatt et forhold. Og jeg stortrives som singel, jeg blir ikke preget av andre, slipper bekymringer og mas, og kan gjøre som jeg vil. Dele livet kan jeg gjøre sammen med veninner. På en annen side så kan man bli sær, og det hadde jo vært hyggelig å hatt noen å kose seg sammen med på en søndagskveld, og reise på romantiske utflukter, men man trenger ikke å være i et forhold for å gjøre det. Ser ikke på det som unormalt. Og man er fortsatt ung, mye kan skje bare på noen måneder/år enda! Til tider tviler jeg også på at mennesker er monogame til syvende og sist... Anonymous poster hash: 3fcd9...b7d 1
Blod Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Ikke bry deg om hva andre mener. Trives du som singel da? Uansett så dukker din soulmate opp en eller annen dag 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Ikke bry deg om hva andre mener. Trives du som singel da? Uansett så dukker din soulmate opp en eller annen dag Når man minst forventer det, mener du? Anonymous poster hash: ba3d8...eb4
Blod Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Når man minst forventer det, mener du? Anonymous poster hash: ba3d8...eb4 Jaa 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Det er nok mer normalt enn det man tror. Selv er jeg mann, 32 og singel på litt over 5 året fordi forhold egentlig ikke frister lenger. Hatt noen seriøse på noen år og slikt, men det er helt ærlig ikke noe som frister til gjentakelse i overskuelig fremtid, kanskje aldri. Anonymous poster hash: 2bc1c...fee
Gjest Sengaia Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Takk for svar dere Jeg har vel nok med mitt eget selskap, hehe ;P Jeg hadde blitt GAL om noen andre skulle bodd sammen med meg! Det eneste jeg savner er noen å være inntil. Noen som kan holde rundt meg, stryke meg på ryggen osv. Jeg ønsker meg rett og slett en kosevenn Finnes det, tro? Noen som vil være det? 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Takk for svar dere Jeg har vel nok med mitt eget selskap, hehe ;P Jeg hadde blitt GAL om noen andre skulle bodd sammen med meg! Det eneste jeg savner er noen å være inntil. Noen som kan holde rundt meg, stryke meg på ryggen osv. Jeg ønsker meg rett og slett en kosevenn Finnes det, tro? Noen som vil være det? Hvis du er interessert i uforpliktende vil jeg tro du score svært høyt hos enhver norsk mann. Anonymous poster hash: 6b0fb...f08 1
Gjest Sengaia Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Hvis du er interessert i uforpliktende vil jeg tro du score svært høyt hos enhver norsk mann. Anonymous poster hash: 6b0fb...f08 Hvor finner man de? Finnes det noen som søker det samme av samme kjønn tro? Det er kanskje vanskeligere å finne?
Gjest Sengaia Skrevet 9. august 2013 #11 Skrevet 9. august 2013 Skjønner at det sikkert er veldig vanskelig å svare på, jeg bare lurer på om det faktisk er mulig...
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #12 Skrevet 9. august 2013 Jeg er 30 og aldri hatt noe seriøse greier , så begynner å bli passe desperat , liker ikke singellivet lenger Det store problemet er at jeg bare forelsker meg i feil personer... De jeg ikke kan få . Så sånn går no dagan her . Anonymous poster hash: b4b6f...b1e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #13 Skrevet 10. august 2013 Er snart 29 år og ikke hatt et langvarig forhold som har vært seriøs. Synes det har vært skummelt. Har tidligere forelsket meg i personer jeg ikke passer med. Men i det siste har jeg fått veldig behov for en kjæreste og funnet ut at jeg må åpne opp for det! Har mistet litt tro på at noen vil være sammen med meg, men må prøve. Har nå blitt litt forelsket i en fyr, og prøver alt jeg kan for å åpne opp og håper han kan like meg og Anonymous poster hash: b02d8...02a 1
Gjest Sengaia Skrevet 10. august 2013 #14 Skrevet 10. august 2013 Er snart 29 år og ikke hatt et langvarig forhold som har vært seriøs. Synes det har vært skummelt. Har tidligere forelsket meg i personer jeg ikke passer med. Men i det siste har jeg fått veldig behov for en kjæreste og funnet ut at jeg må åpne opp for det! Har mistet litt tro på at noen vil være sammen med meg, men må prøve. Har nå blitt litt forelsket i en fyr, og prøver alt jeg kan for å åpne opp og håper han kan like meg og Anonymous poster hash: b02d8...02a Håper du får en fin kjæreste du kan få det fint med Trygghet smitter forresten veldig
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #15 Skrevet 10. august 2013 Jeg fant meg en del kosevenner på sukker. Jeg hadde nettopp blitt skilt i meget ung alder (24) og ville ikke ha et nytt forhold. Men ville ha en å kose med i ny og ne. Sukker åpnet en helt ny verden for meg! jeg datet masse og ila to år var jeg kun alene når jeg ville, fordi ellers var det alltid mulig å treffe noen, enten for en kaffedate eller for en mer fuktig kveld. Anonymous poster hash: cb15f...534
tunaen Skrevet 10. august 2013 #16 Skrevet 10. august 2013 Halleluja, I`m not alone! hehe, neida. Jada. Men virker som det er flere av oss som aldri har vært i forhold. Men goosh, først NÅ føler jeg at det virkelig begynner å bli på tide. :/ 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #17 Skrevet 10. august 2013 På høy tid! Men ja, det er bare så mangt man får valgt imellom, når tilfeldighetene kan spille en så stor rolle også. Anonymous poster hash: ba3d8...eb4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #18 Skrevet 12. august 2013 Venninna mi er snart 28. Hun har aldri vært i noe forhold, knapt vært på date. Jomfru er hun og. Hun er pen og har god humor. Men jeg merker at hun ikke slipper menn innpå seg. Blir veldig overhyggelig og nesten litt profesjonell når hun snakker med dem. Det er synd for jeg vet hun har veldig lyst på kjæreste. Anonymous poster hash: 4bcf1...a81
Knirke Skrevet 12. august 2013 #19 Skrevet 12. august 2013 Jeg er 30 og har aldri vært i forhold... Føler meg i grunn ganske normal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå