Nabi Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Har da registrert meg på en nettdatingside og en ting som falt meg inn når jeg lagde profilen er at jeg har en jobb innenfor helse og er i daglig kontakt med mennesker i en sårbar situasjon. Tenk om noen av de er på samme side og kjenner meg igjen. Jeg er jo litt annerledes på jobb enn privat så kan bli litt kleint å da kanskje måtte forholde meg til de etter at de har "sett" meg privat..? Noen som har noen erfaringer med å bli gjenkjent i en slik situasjon? Og isåfall hvordan gikk det? Evt. noen som har noen tanker om det er uproft å ha en slik profil når man har en slik type jobb?
Sommee Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Folk synes vel ikke at det er noe mer uproft det, enn å dra ut på byen og sjekke med ølbriller kl 0230? 1
Nabi Skrevet 9. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2013 Forsåvidt sant det så ser poenget ditt. Eneste er at jeg føler at man kanskje "gir" litt mer av seg selv i en profil enn hvis en er ute på byen. På profilen vil du jo mest sannsynlig svare på en del ting om hva som interesserer deg, hva du driver med og litt andre personlige ting som da de kan lese. Hvis jeg møter en på byen vet jeg jo som regel om jeg har hatt/kommer til å ha kontakt med han på jobb og kan da unngå å dele denne informasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå