Gå til innhold

Breaking bad! Med spoilere.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som gleder seg til siste del av siste sesong nå? Jeg fråtse meg gjennom hele serien tidligere sommer. Ble mildt sagt frelst.

Har dere noen morsomme teorier om hva som kommer til å skje? Har sitti å lest gjennom noen, og er mange gode alternativer ute å går. Liker spesielt den delen om at alle drap på en måte blir vist før det skjer på en symbolsk måte. Hvis de faktisk gjør det med vilje så tror jeg det kan bli en ganske tøff slutt.

Nå prater jeg meg bort. Diskuter!!

Anonymous poster hash: 07993...ae3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du sier noe der. Jeg tror nok også de viser drap etc. for deretter å vise hendelsesforløpet i kronologisk rekkefølge.

Jeg hadde en maraton på nyåret og varmer opp til sesongslutt (2 dager igjen! :D) ved å se på hele greia igjen.

Se for øvrig morsom trailer om serien:

Ps. Hvordan limer man inn video på forumet?

Anonymous poster hash: 74852...72b
AnonymBruker
Skrevet

Lol, jeg klarte visstnok å lime inn video....

Anonymous poster hash: 74852...72b
AnonymBruker
Skrevet

Haha, ja. Er bare å lime inn linken så ordner det seg selv ;) Gleder meg veldig til mandag, får desverre ikk muligheten til å se det søndagsatta.

De honest-trailerne er så morsomme. Har noen sett den traileren de viste på comic-con? Hvor Walt bare leser et dikt mens man ser forskellige "bilder". Hvis man leser litt om det diktet så kan det også vise til en brakavslutningen.

Anonymous poster hash: 15728...fbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...