Gjest lecter Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Min sønnen er 4 å har begynt å spørre om babyer og om di kommer ut av magen, bare vent på spørsmålet om hvordan babyer kommer inn igjen magen. Vet man skal verdien ærlig, men hvordan skal jeg snakke med han om dette?
pusefrøken Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Mamman og pappan er veldig glade i hverandre, og av og til så kan de lage en baby? Det tar veldig lang tid før babyen er klar til å komme. babyen vokser inni magen til mamma. når babyen skal komme ut av magen til mamma, da drar mamma på sykehuset, og doktorene hjelper mamma. og mamma kommer hjem igjen med babyen? eller noe sånt? Mi jente har begynt å spørre hun også..
Enyya Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Når min sønn spurte ved 4-års alder så fortalte jeg det som det var. At pappa og mamma tissen møttes og at en sædcelle fra pappa smeltet sammen med et egg fra mamma også ble det til et lite barn som vokser inne i mammas mage til den kommer ut. Han godtok det og siden det har det ikke vært mye spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Av og til når mamma og pappa elsker hverandre så kan pappa ta tissen sin inn i tissen til mamma og så et frø som blir en baby? Anonymous poster hash: ca3b3...33c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå