Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hvor denne egentlig hører til, men dere får heller flytte denne også... Jeg lurer på om noen vet når Posten egentlig kommer, for jeg fant ikke noe spesifikt på deres egne sider. Forstår at det kan variere litt med tidspunkt, og vet at de ikke leverer på søndager... Jeg har ikke fått avis eller vanlig post i dag, og lurte på om noen vet om det er ferie eller hva som er grunnen.

Virker kanskje som en teit ting å bry seg om, men jeg venter en del pakker nå. Samler det seg opp mye før de leverer noe, blir det ikke plass i postkassen - hvilket gjør at jeg må dra og hente ting nå når jeg er uten tilgang til bil.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det avhenger helt av hvor du ligger på ruta deres, så umulig å si. Jeg bor på begynnelsen av ruta og får post i 10-tida, mens min søster ligger sist på ruta og får post i 15-tida. Kan også tenkes at ferievikar bruker lengre tid enn normalt på ruta, så posten kommer seinere.

Er det posten som leverer avisa også? Da ville jeg tatt en telefon og meldt fra at du ikke har fått post idag.

Anonymous poster hash: 31467...e1a
Skrevet

Hmm, Posten pleier å komme 12-13 her. Har dessverre ikke telefon nå, så får se om det skjer noe i morgen før jeg eventuelt sender dem en mail.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også opplevd tom postkasse noen dager i det siste. Og venter på pakker.. De kommer vanligvis kjapt, men nå har det tatt sin tid... I dag fikk jeg to pakker (og annen post) håper jeg får pakker i morgen og...

Et par av mine pakker ble pakket og sendt senere enn normalt (H&M bl.a.)

Anonymous poster hash: a8a47...090
  • Liker 1
Skrevet

Godt å høre, for jeg begynte virkelig å lure på om noen driver og tar post her... Venter svært mye som skulle vært her for lenge siden, altså burde det komme noe så og si hver dag... At det ikke kommer verken brev eller pakker er usannsynlig, så da må det ha med feriebemanning eller at noen sniker i postkassen å gjøre... Forhåpentligvis er det det første som er tilfellet, for jeg har hatt problemer med at post "forsvinner" der jeg bor nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...