Gjest lekebøll Skrevet 21. april 2004 #1 Del Skrevet 21. april 2004 Merkelig spørsmål? Saken er den at jeg har småplaner om å flytte ut av byen, og dermed kan jeg kanskje få muligheter for å ha katt. Jeg har lyst til å ha en katt som virkelig trenger et hjem - f.eks. fordi den er blind, døv e.l. Hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 21. april 2004 #2 Del Skrevet 21. april 2004 Hos Omplasseringen for Dyr (eller hva det nå heter) på Skullerud. Hør også med Dyrebeskyttelsen om de har noen "kandidater" til deg. Lykke til med ny katt - flott at du vil ta deg av en slik katt, altfor mange ønsker seg bare søte kattunger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 21. april 2004 #3 Del Skrevet 21. april 2004 Kattehuset i Mosseveien! De blir sjeleglad hvis du ringer! Du skal snakke med en som heter Kari, hun er sjefen sjøl. Kattehuset drives av frivillige, og det bor en skokk med katter der som virkelig trenger et nytt hjem. Alle blir kastrert/sterilisert og vaksinert, så det er helt trygt og renslig. Fortell hvordan det går videre da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 21. april 2004 #4 Del Skrevet 21. april 2004 Tusen takk for tips! :D Det kan ta litt tid, i og med at jeg må finne meg et nytt sted å bo først (jeg er jo heller ikke garantert å finne et sted jeg får lov til å ha katt), men jeg skal si ifra hvordan det går - det hadde vært kjempekoselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 21. april 2004 #5 Del Skrevet 21. april 2004 Merkelig spørsmål? Jeg har lyst til å ha en katt som virkelig trenger et hjem - f.eks. fordi den er blind, døv e.l. Snill du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 21. april 2004 #6 Del Skrevet 21. april 2004 Sånne som deg står det virkelig respekt av. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 21. april 2004 #7 Del Skrevet 21. april 2004 Du er snill du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2004 #8 Del Skrevet 21. april 2004 Ikke glem at det er mange friske katter, som også trenger et godt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 21. april 2004 #9 Del Skrevet 21. april 2004 Ikke glem at det er mange friske katter' date=' som også trenger et godt hjem.[/quote'] Selvsagt, men det er da ikke noe problem å prioritere å ta over en "handicappet" katt i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 21. april 2004 #10 Del Skrevet 21. april 2004 Her finner du omplasseringskatter både med og uten skavanker. Fikk selv siste katten min derfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlleyCat Skrevet 22. april 2004 #11 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg ville styrt unna kattehuset i Mosseveien. De er ganske opptatt av å bli kvitt de mest "plagsomme" og vanskelige kattene, og pynter gjerne litt på sannheten om hvordan katten egentlig er for å få de vanskeligste kattene ut derfra.. Jeg ville ikke skaffet meg katt derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 22. april 2004 #12 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg ville styrt unna kattehuset i Mosseveien. De er ganske opptatt av å bli kvitt de mest "plagsomme" og vanskelige kattene, og pynter gjerne litt på sannheten om hvordan katten egentlig er for å få de vanskeligste kattene ut derfra.. Jeg ville ikke skaffet meg katt derfra. FOD-gården var heldigvis ikke slik. Jeg kom faktisk ut for å se på en stor oransje hannkatt, men ble fullstendig beleiret av en halvvoksen svart hunnkatt da jeg fylte ut papirene. Før jeg var ferdig med papirarbeidet, hadde hun bestemt seg for å bli med meg hjem. Og slik ble det. Folkene som jobbet der bare lo av katten som så tydelig valgte meg, ikke omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. april 2004 #13 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har en helt annen opplevelse av Kattehuset. Har selv katt som kommer derfra, og den er det snilleste jeg har opplevd. Kjenner ingen andre som har hatt problemer med kattene derfra heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå