AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #41 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 11.8.2013 den 12.18): Jeg syns stadig jeg ser scener i filmer/serier, der folk går inn i dobåsene, gjør alle mulige ting, og oppfører seg som om det skulle være deres private stuegulv. Jeg får oppkastfornemmelser av mindre. (Jeg håper virkelig ikke at folk gjør sånt i virkeligheten.) Jeg får til og med grøsninger av folk som setter fra seg vesker o.l. på café-gulv, som settes på et bord eller en sofa, gjerne i et privathjem etterpå. Anonymous poster hash: 7afc2...096 Ja, enig. De setter veska på gulvet og etterpå kommer hjem og kaster denne veska i senga 🤦♀️ Anonymkode: ae648...461
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #43 Skrevet 8. mars 2021 Har ingen problemer med å gå på do noen steder, men jeg pleide å være redd for at det skulle bli tett og at vannet skulle flomme over:P Vet ikke helt om det teller. Pleide å stå å se på i skrekk mens vannet steg før det omsider forsvant ned og jeg kunne dra en lettelsens sukk:P Anonymkode: 1dc0a...a59
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #44 Skrevet 8. mars 2021 Jeg har angst for å være steder uten tilgang på toalett, tåler lav standard. En gang jeg var på festival, våknet jeg i teltet på morgenen og kjente at gårsdagens ymse mat og alkohol-holdig drikke måtte ut litt fort. Løp avgårde til doene, ti festivaldoer på rekke. Åpnet bås nr en, den var full! Skjønner ikke at det er mulig, altså det var bæsj til over kanten! Et tårn! Og det stinket! Neste bås, samme. Alle doene var fulle! Fikk jo helt panikk, måtte løpe en halv kilometer til neste doområde, og fant heldigvis en do. Men da holdt det på å gå skikkelig galt, og den følelsen er verre enn verst. Anonymkode: 81a32...f56 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #46 Skrevet 9. mars 2021 Liker ikke at folk hører på når jeg tisser (og ihvertfall ikke nr 2!!). Og så er jeg jo redd det skal komme en slange eller rotte opp toalettet liksom, men det er ikke noe som hindrer meg i å benytte toalettet 😂 Anonymkode: d6bbb...d19
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #47 Skrevet 9. mars 2021 Jeg går helst ikke på offentlige toalett. Heller ikke hjemme hos andre om jeg ikke absolutt må. Anonymkode: d6bbb...d19
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #48 Skrevet 9. mars 2021 Kommer aldri til å forstå meg på voksne mennesker som er redde for å gå på do . Hva er det egentlig dere er redde for? At folk rundt dere skal skjønne at dere har akkurat samme funksjonen som resten av befolkningen? Anonymkode: 54f0b...a29 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #49 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kommer aldri til å forstå meg på voksne mennesker som er redde for å gå på do . Hva er det egentlig dere er redde for? At folk rundt dere skal skjønne at dere har akkurat samme funksjonen som resten av befolkningen? Anonymkode: 54f0b...a29 Smitte? Anonymkode: ae648...461 1
MalloryK Skrevet 9. mars 2021 #50 Skrevet 9. mars 2021 Jeg går på do flere ganger i timen. Og jeg fiser og raper døgnet rundt. Og ja, jeg har do-angst. Nei det er ikke pga maten, jeg kan gå dagesvis uten mat og luften må ut. Jeg tørr ikke tanken på å gå i et forhold med en mann, vi damer skal jo ikke gjøre sånt. Jeg sitter her hjemme alene dagen lang. Og jeg har hørt om kjerringer som må gå gå ut i bilen eller kjelleren hver gang de skal slippe ut noe. Hvordan kan man ha ha et liv når man må gjøre det?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #51 Skrevet 9. mars 2021 Har skikkelig problem med å få bæsja hvis andre "forstår" at det er det jeg gjør. Til og med hjemme hvis jeg har gjester over flere dager. Bruker å "kamuflere" det med å dusje og barbere og styre på. Sprøtt hva det som alle mennesker har til felles at vi går på do. Anonymkode: 31ee1...12e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå