Gå til innhold

Har du en form for do-angst?

Fremhevede innlegg

Gjest Superwoman!
Skrevet

Jeg liker best å gå på do i mørket, vet ikke hvorfor.

Videoannonse
Annonse
Gjest Houdini
Skrevet

Nei, har ikke doangst. Hvis jeg overnatter hos en fyr kan jeg få litt bæsjenoia, men lukten forsvinner heldigvis raskt. I verste fall fyrer jeg med litt lighter. :-)

Skrevet

Jeg har en alvorlig grad offentlig-do-fobi. Jeg har til og med hatt mareritt om offentlige doer.

Grunnen er at de er motbydlig skitne, urenslige, med tiss på gulvet (som jeg ved uhell har fått på mine bukser) og og...Huff! Huff! Huff!

Men er det noen (som har det på samme måte) som har reagert på filmer?

For meg blir det en fascinerende, skrekkblandet opplevelse, når man ser rolleinnhaver enten skifter, sitter på gulvet, holder hendende på dosete, el.l. Det er da ingen som ville gjøre sånnt i virkeligheten?

Anonymous poster hash: 7afc2...096
Skrevet

Jeg har en alvorlig grad offentlig-do-fobi. Jeg har til og med hatt mareritt om offentlige doer. Grunnen er at de er motbydlig skitne, urenslige, med tiss på gulvet (som jeg ved uhell har fått på mine bukser) og og...Huff! Huff! Huff! Men er det noen (som har det på samme måte) som har reagert på filmer?For meg blir det en fascinerende, skrekkblandet opplevelse, når man ser rolleinnhaver enten skifter, sitter på gulvet, holder hendende på dosete, el.l. Det er da ingen som ville gjøre sånnt i virkeligheten? Anonymous poster hash: 7afc2...096

Enda jeg ikke har noe i mot offentlige doer så krymper jeg med i sofaen hver gang jeg ser film og noen setter seg ned på gulvet på do! Eller legger hodet på doringer, hendene nedi osv. Det er nesten det verste jeg kan tenke meg.

Anonymous poster hash: ba8c2...16b

• Liker 1
Skrevet

Jeg driter ikke på offentlig toalett før det svir i rassen...

Ellers: Må man på do, så må man på do.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en alvorlig grad offentlig-do-fobi. Jeg har til og med hatt mareritt om offentlige doer.

Grunnen er at de er motbydlig skitne, urenslige, med tiss på gulvet (som jeg ved uhell har fått på mine bukser) og og...Huff! Huff! Huff!

Men er det noen (som har det på samme måte) som har reagert på filmer?

For meg blir det en fascinerende, skrekkblandet opplevelse, når man ser rolleinnhaver enten skifter, sitter på gulvet, holder hendende på dosete, el.l. Det er da ingen som ville gjøre sånnt i virkeligheten?

Jeg har også hatt masse mareritt om do! En gang drømte jeg at jeg gikk på en offentlig båsdo med en stor sprekk i døren (større enn sprekkene på sidene av forheng i prøverom) og at folk så inn på meg mens jeg satt på do. :grine: Jeg skjønte ikke hva du mente med det siste avsnittet om det er rart å sitte på gulvet på do?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også hatt masse mareritt om do! En gang drømte jeg at jeg gikk på en offentlig båsdo med en stor sprekk i døren (større enn sprekkene på sidene av forheng i prøverom) og at folk så inn på meg mens jeg satt på do. :grine: Jeg skjønte ikke hva du mente med det siste avsnittet om det er rart å sitte på gulvet på do?

Ville du ha sittet på gulvet på en offentlig do, inne i båsen? Gulvet som normalt er fullt av dritt, eller snarere piss? Ville du ha tatt på dosetet? :sjokkert: Gud, en skrekktanke!

• Liker 2
Skrevet

Ville du ha sittet på gulvet på en offentlig do, inne i båsen? Gulvet som normalt er fullt av dritt, eller snarere piss? Ville du ha tatt på dosetet? :sjokkert: Gud, en skrekktanke!

er det noen som faktisk sitter på gulvet på doen, når det er en do rett ved siden av? Hvor har du sett det :trist: Jeg må alltid legge dopapir på dosetet, jeg vil ikke ha andre sin lårsvette på mine lår :kvalm:

Skrevet

er det noen som faktisk sitter på gulvet på doen, når det er en do rett ved siden av? Hvor har du sett det :trist: Jeg må alltid legge dopapir på dosetet, jeg vil ikke ha andre sin lårsvette på mine lår :kvalm:

Jeg syns stadig jeg ser scener i filmer/serier, der folk går inn i dobåsene, gjør alle mulige ting, og oppfører seg som om det skulle være deres private stuegulv. Jeg får oppkastfornemmelser av mindre. (Jeg håper virkelig ikke at folk gjør sånt i virkeligheten.)

Jeg får til og med grøsninger av folk som setter fra seg vesker o.l. på café-gulv, som settes på et bord eller en sofa, gjerne i et privathjem etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Ah, enda en dotråd. Temaet blir aldri utdebattert. Tre av mine verste offentlig toaletthistorier:

Doer i USA, som har sånne store åpninger der folk kan se rett inn, som en nevnte tidligere i tråden. Jeg som trodde amerikanere var blyge. Men det er vel viktigere at ingen skal kunne montere en do-bombe usett.

En gang jeg måtte gjøre det utenkelige på et offentlig toalett, og det plasket opp offentlig dovann og traff meg der dere vet. Hyl.

En gang den boksen dorullen hang i spratt åpen, og jeg så siden på rullen. Den var full av fingermerker, noen hadde kliiiint møkk langs hele rullen, som antagelig også hadde rullet noen runder på gulvet før den ble satt inn. Traumene sitter i, og jeg har alltid med eget papir heretter.

Jeg har også vært på nedspydd og nedblødd toalett, men det ser man tross alt før det er for sent å snu.

Anonymous poster hash: d9f64...978
  • Liker 1
Skrevet

er det noen som faktisk sitter på gulvet på doen, når det er en do rett ved siden av? Hvor har du sett det :trist:Jeg må alltid legge dopapir på dosetet, jeg vil ikke ha andre sin lårsvette på mine lår :kvalm:

Lårsvette?

Så hva syns du om alle som går rundt i rumpekorte short og setter seg ned på café, på samme stol som du skal sitte på etterpå?

Offentlige toalettseter blir i det minste vasket i ny og ne, og det er nok mer enn café-stoler gjør.

Denne ultra-korte shortsmoten er rett og slett motbydelig og uhygenisk.

• Liker 1
Skrevet

jeg synes noen av dere er i overkant hysteriske. spesielt du som skrev at du blir kvalm av at folk setter vesker på cafegulv. å være redd for andres lårsvette synes jeg også er hysterisk. samme med å ha med eget dopapir.

Anonymous poster hash: 172ac...301
Skrevet

Jeg har verken do angst eller bakterie fobier. Takk Gud for det. Det er utrolig deilig å kunne sette seg på do å gjøre det man må uten å stresse, svette, gråte, styre med papir nedi dassen, ta på vann o.l.

På offentlig toaletter tar jeg toalettpapir på setet, fordi det kan hende noen har vært uheldige og fått urin på det, og det er ukult.

Skrevet

jeg synes noen av dere er i overkant hysteriske. spesielt du som skrev at du blir kvalm av at folk setter vesker på cafegulv. å være redd for andres lårsvette synes jeg også er hysterisk. samme med å ha med eget dopapir.

Anonymous poster hash: 172ac...301

Så den dorullen som var klint andres møkk på ville du brukt uten å nøle?

• Liker 2
  • 7 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2013 den 22.39):

Jeg har også doangst. Bæsjer aldri andre steder enn hjemme. Holder meg heller slik at jeg får vondt i magen 😕 Nr en går helt fint. MEN det rareste med meg er at jeg er at jeg faktisk er REDD for visse doer. Altså ikke angst for å fysisk gå på do og at noen kan høre, men jeg er redd for selve dorommet. Da jeg var liten var det skikkelig ille, men kjenner fortsatt at jeg er litt redd hvis jeg skal gå på doer jeg ikke har gått på før. Altså at jeg ikke vet hvordan det ser ut der. Er det svart dosete blir jeg kjemperedd. Flyplasser i utlandet og generelt doer i utlandet er det aller verste :ler: JA jeg er veldig rar på det området der.

Anonym på denne ja :ler:

Anonymous poster hash: 70285...cf4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2013 den 22.39):

Jeg har også doangst. Bæsjer aldri andre steder enn hjemme. Holder meg heller slik at jeg får vondt i magen 😕 Nr en går helt fint. MEN det rareste med meg er at jeg er at jeg faktisk er REDD for visse doer. Altså ikke angst for å fysisk gå på do og at noen kan høre, men jeg er redd for selve dorommet. Da jeg var liten var det skikkelig ille, men kjenner fortsatt at jeg er litt redd hvis jeg skal gå på doer jeg ikke har gått på før. Altså at jeg ikke vet hvordan det ser ut der. Er det svart dosete blir jeg kjemperedd. Flyplasser i utlandet og generelt doer i utlandet er det aller verste :ler: JA jeg er veldig rar på det området der.

Anonym på denne ja :ler:

Anonymous poster hash: 70285...cf4

Skrevet

Da er vi to! Jeg har alltid vært redd doer, og spesielt på ferie der de er mer gammeldagse og eklere enn her hjemme. Er doen svart gir det meg grøssininger og jeg må gå med noen inn på doen. Søkt opp do angst men får kun opp de som er redd å tisse foran folk, jeg er redd selve doen🤣

AnonymBruker
Skrevet

På grunn av bakterier og slikt, ja 

Anonymkode: ae648...461

Skrevet

Har aldri hatt problemer i virkeligheten men har mareritt om offentlige doer! Haha. Kroniske drømmer, samme tema kommer igjen og igjen 

ekstrmt trange båser, ikke plass til kroppen, skoene stikker ut under døra og klarer ikke å sette meg med på doen, ikke plass til knærne eller noe 

veeeldig små dører, de dekker bare litt midt på kroppen. Doen og rumpa syns under døra, og hele hodet stikker over 

ingen båser har do, bare vask eller ikke noe. Leter og leter, får aldri gått på do

Utrolig store sprekker i båsen, kan se rett inn og rett ut. Sånn ti cm sprekker over alt 

huff, komisk at jeg stresser sånn i drømmen. Om det var i virkeligheten hadde jeg bare gått, er jeg ganske sikker på. Syns ikke det er så farlig om noen ser meg i skogen/naturen feks. Men føler jeg kan forstå dere som har angst, det sitter i kroppen etter de drømmene 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2013 den 16.24):

Så den dorullen som var klint andres møkk på ville du brukt uten å nøle?

Folk tenker ikke på det...

Anonymkode: ae648...461

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...