AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Saken er at eksen min betalte husleien for juni måned. Vi fikk purring , da det hadde vært noe galt med appen. Han dro til utleverende , men der skjønte de ikke ( og var lite villige til å skjønne) at det han hadde betalt , hadde noe med min leilighet å gjøre , s låt siden det var " feil person" som hadde betalt og KID ikke ble registret pga feil med appen. Han drar til banken og får kvittering på at dette er betalt , drar tilbake til utleier og saken er i orden. Nå får jeg purring på samme regning igjen , finner ikke igjen kvitteringen og han har flyttet ut. ( jeg har sett kvitteringen, så jeg vet alt er i orden ) . Hva gjør jeg nå?!?!? Uten kvittering og får ikke tak i han , sånn at han kan gå i nettbanken og skaffe kvitteringen til meg. Uten denne er det vel nytteløst hos huseier. Blir helt fortvilet av tanken at jeg må betale dette en gang til ! Og banken kan ju sikkert ikke skaffe denne kvitteringen til meg , siden det er hans konto. Noen som har råd !?!? Anonymous poster hash: 62014...7da
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Navnet hans står på betalingen, så det er bare å gi dem beskjed om hvem som betalte så finner de det ut. Anonymous poster hash: be5b9...f55
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Navnet hans står på betalingen, så det er bare å gi dem beskjed om hvem som betalte så finner de det ut. Anonymous poster hash: be5b9...f55 Gikk ju ikke sist... Som sagt de " klarte ikke" forstå sammenhengen med navnet og innbetalingen.. Helt håpløst , spør du meg. Anonymous poster hash: 62014...7da
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Send de en mail og si at dere allerede har bevist at dere har betalt. Anonymous poster hash: cebb5...08b 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Send de en mail og si at dere allerede har bevist at dere har betalt. Anonymous poster hash: cebb5...08b Som sagt sist var det ikke i " orden" før de fikk se kvittering . Men det hjalp tydeligvis kun et par måneder... Anonymous poster hash: 62014...7da
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Gikk ju ikke sist... Som sagt de " klarte ikke" forstå sammenhengen med navnet og innbetalingen.. Helt håpløst , spør du meg.Anonymous poster hash: 62014...7da Vel, da har du ikke prøvd nok. Selvfølgelig skal du ikke betale dobbelt. De har en "ubetalt" faktura og en "uidentifisert" betaling i systemet sitt, greier de ikke å matche disse så er det ikke ditt problem. Send dem en mail der du skriver at du bestrider kravet fordi det for lengst er betalt, av hvem (navnet til din eks) og på hvilken dato, og at du herved anser det som oppklart. Henvis også til at han var hos dem og viste dem kvitteringen (fint om du har en dato her også) og da fikk bekreftet at alt var i orden. Påminn dem også at et omstridt krav ikke kan sendes til inkasso. Å ha slik skriftlig kommunikasjon å vise til, gjør det mye enklere for deg hvis det blir noe mer tull fra dem etterpå. I mellomtiden, sørg for å få kvitteringen fra eksen din (han har vel ikke flyttet til månen?), så blir det enda enklere. Anonymous poster hash: be5b9...f55 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå