Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var på butikken i stad, opplevde jeg noe jeg synes var skikkelig ubehagelig. Jeg stod og la varer på båndet da to menn (de hadde østeuropeisk utseende) stilte seg bak meg. Det vil si, han ene stilte seg så godt som oppå meg. Plutselig kom hånda hans "uheldigvis" borti rumpa mi. Jeg snudde meg og så på han med et temmelig sjokkert blikk, mens både han og kompisen bare gliste sleskt. Da jeg gikk et skritt fremover kom han f*** meg etter meg også. Plutselig fikk han det for seg at han skulle forbi. Det resulterte i at han "måtte" presse tingen sin mot rumpa mi. Jeg kunne ikke unngå å kjenne at han var hard. Jeg ble helt skjelven og får ståpels når jeg tenker tilbake på hendelsen. Jeg har riktignok på meg klær som viser formene mine i dag, men allikevel: Er dette noe jeg bør "forvente"/godta når jeg velger å nettopp fremheve kroppen min?

Anonymous poster hash: 8b829...992

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du høster som du sår.

Anonymous poster hash: 45b30...11f
Skrevet

Man skal da få gå i hva man vil!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neste gang sier du i fra og dummer personen ut rett som det er. Høyt.

Si høyt og tydelig i fra. Og nevn ståpikken osv.

Da hadde de nok slutta. Det er fordi man ikke sier noe, og de slipper unna med det. SI I FRA.

Anonymous poster hash: 13007...ebe
  • Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Helt uakseptabelt, men de er vel kriminelle (og tiggere når det passer seg sånn innimellom). Du har fremdeles lommeboka og iPhonen?

Her ringer det på mannlige tiggere i sin beste alder innimellom. Har slutta å lukke opp om jeg er alene hjemme.

Anonymous poster hash: 93708...8a1

• Liker 2
Skrevet

Hater når det skjer! Det skal ikke være nødvendig å måtte tåle dette. Hersens østeuropeere og deres sleske smil og blikk. Blæh, kvalmt og ekkelt :(

Gjest Blomst83
Skrevet

Hadde det vært greit hvis det var en etnisk norsk mann?Jeg mener siden du måtte få frem at de hadde østeuropeisk utseende.

Skrevet

Hadde det vært greit hvis det var en etnisk norsk mann?Jeg mener siden du måtte få frem at de hadde østeuropeisk utseende.

Vel, jeg har ikke opplevd etnisk norske oppføre seg på den måten. Østeuropeere derimot, flere ganger. Men det er bare min erfaring.

• Liker 6
Skrevet

Sjekk veske, evt. annet og se om alt stÆsjet ditt fortsatt er på sin plass!!!!

"Er dette noe jeg bør "forvente"/godta"

Dette vet du svaret på allerede!

AnonymBruker
Skrevet

Perlegull, da ;) eh

Men ts. Si bare høyt i fra! "Slutt å klå på meg og gni deg inntil meg, skaff dere intimgrenser!"

Anonymous poster hash: 13007...ebe
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt uakseptabelt, men de er vel kriminelle (og tiggere når det passer seg sånn innimellom). Du har fremdeles lommeboka og iPhonen?

Her ringer det på mannlige tiggere i sin beste alder innimellom. Har slutta å lukke opp om jeg er alene hjemme.Anonymous poster hash: 93708...8a1

Ja, har alle eiendeler fortsatt. (Hvordan visste du at jeg har iPhone? :O Hehe...)

Nei, det var vel forsåvidt meningen å få frem at de sannsynligvis har en annen kultur, og om de derfor er "unnskyldt". Kjæresten min har østeuropeisk opphav, men han selv er oppvokst i Norge. Så jeg har ikke noe i mot østeuropeere så lenge de tilpasser seg norsk kultur. Og jeg har ennå til gode å oppleve en norsk mann være SÅ frampå.

Anonymous poster hash: 8b829...992

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er selvsagt fordi denslags uønsket oppmerksomhet som oftest kommer fra innvandrere. Nordmenn tør ikke slikt edru på slike steder.

Anonymous poster hash: 2a063...df0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har alle eiendeler fortsatt. (Hvordan visste du at jeg har iPhone? :O Hehe...)

8b829...992

Bare gjettet ;)

Anonymous poster hash: 93708...8a1

Skrevet

Esj! Ikke din feil.

Jeg gikk med kjole som stoppet rett ovenfor knærne i byen en dag. Kjolen var heller ikke så veldig trang og den var ikke typisk "horete", mer pen-kjole. Jeg ble spurt om hvor mye jeg kostet...dette var vel også en med øst-europeisk opprinnelse.

Man skal ikke ta alle under en kam, men for min del virker det som det er utlendinger som er verst på slik, og ikke vet hvordan de skal oppføre seg rundt jenter. For flere ting er jo "lov" i deres hjemland.

AnonymBruker
Skrevet

Du høster som du sår.

Anonymous poster hash: 45b30...11f

IDIOT!

TS: Nei dette er ikke noe du skal kunne forvente. Det er uønsket seksuell oppmerksomhet. Din kropp, dine grenser!

Du skulle rett og slett ha sagt fra høyt og tydelig i butikken, sagt fra at slik oppførsel ikke er godtatt. Men det er lettere sagt enn gjort når situasjonen oppstår :/

Anonymous poster hash: 5ee1c...a49

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de har jeg vært borti ...

Jeg og min lillesøster på 12 år stod i kø på narvesen, da to menn stod rett bak meg og lillesøsteren min og betraktet min bakdel. Lillesøsteren min så det og ga meg et blikk, så jeg snudde meg. Da lot de som om de så opp i en eske med godteri som var rett bak meg.

Til slutt tok de kontakt med oss og spurte om vi ville bli med på kafe, men da sa jeg at min lillesøster var bare 12 år, så det var nok ikke aktuelt.

De ble sjokkerte fordi de trodde hun var 16. Meg trodde de var 18...og jeg er 32.

Anonymous poster hash: 873c2...0a9
AnonymBruker
Skrevet

26, mente jeg - ikke 32...

Anonymous poster hash: 873c2...0a9
Skrevet

Husker jeg stod i kø en gang. Var en gjeng gutter bak oss. Han ene begynte å pelle/klå på rumpa mi. Stoppa fort når han fikk en albue i magen:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg sto i innsjekk på en østeuropeisk flyplass en gang, da dette skjedde. Jeg skrek ut så hele hallen hørte det.

Det var ikke sånn kjempesmart for i stedet for vektere brukte de militære, som selvfølgelig måtte bortom og se hva som skjedde.

Jeg kan ikke russisk, så jeg fikk jo ikke forklart meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...