She_Leiva Skrevet 21. august 2013 #41 Del Skrevet 21. august 2013 Klokka ringer først 06:20, så er det 10min slumring til 06:30. Står opp, går i dusjen og gjør slike hygieneting i ca 20min til klokken 06:50. Kler på meg og sjekker Facebook, KG, E-mail og andre PC-ting mens jeg drikker ett glass juice frem til klokken blir 07:30, da lager jeg meg frokost og setter på God morgen Norge frem til klokken er ca. 07:55. Pusser så tenner og sminker meg til klokken 08:20. Finner frem det jeg skal ha med med og rydder litt de siste minuttene før jeg går til bussen presis klokken 08:30. Bussen kommer 08:41 og jeg begynner på jobb 09:00. Kan trygt si at jeg er en treeeg person om morgenen som liker å ha god tid og slappe av. Jeg ser på to timer om morgenen som sånn akkurat passe med tid og kunne gjerne tenkt meg både en og to timer til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. april 2024 #42 Del Skrevet 18. april 2024 Klør meg litt på balla før jeg kler på meg og kaster Vann i trynet. Etter det pusser je tenna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idunn Skrevet 18. april 2024 #43 Del Skrevet 18. april 2024 Jeg er kronisk syk og alenemor. Står opp grusomt tidligt, for kroppen tåler ikke noe form for stress på morgenen. Har brukt mange år på å finne den beste rutinen. Klokka ringer 05.40, sitter en liten stund på do for å våkne, mens jeg ser over alle telefonvarsel/svarer på meldinger som har kommet iløpet av kvelden og natten. Dusjer og sminker meg. Kl. 06.50 begynner jeg med vekking av barn, ser helst at de er på badet innen 07.10. De ordner seg på badet selv, mens jeg smører matpakker og lager frokost. Når de spiser, så rydder jeg ut av oppvaskmaskina og rydder kjøkkenet etter gårsdagen. Kjører til skolen kl. 08.00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 18. april 2024 #44 Del Skrevet 18. april 2024 Det varierer litt ut i fra ulike ting. Skal jeg på jobb klokken 6.30? Skal jeg på jobb klokken 7.00? Når sovnet jeg? Pleier ikke ha altfor mye tid når jeg drar på jobb . 6.10. Da hopper jeg over frokost og kaffe. Jeg pleier ellers å sjekke fitbit mtp søvn, kle på meg, børste hår, pusse tenner, sminke meg i 3 min sjekke at jeg har alt jeg trenger med og voila. Klar til å rusle på jobb. Hele rutinen tar 15 min. Jeg dusjer som regel på kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. april 2024 #45 Del Skrevet 19. april 2024 Står opp ca 05. Uansett om jeg vasker hår eller ikke. Dusj uten hårvask går på 5 min. Dusj og føne hår når det må til, ca 45 min. Lager så frokost og niste til meg og Mann. Mens jeg drikker kaffe og hører pod. Ca 45 min. Spiser kanskje frokost hjemme etter at alt er ordna, eller venter til jobb. Har god tid alltid. Drikker ofte litt mer kaffe etter første kopp også. Og er gjerne litt på veranda for å lytte til fugler og se på hunder på tur🥰 Går på jobb 06.30 eller 06.45. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. april 2024 #46 Del Skrevet 19. april 2024 Frøkenfryden skrev (57 minutter siden): Står opp ca 05. Uansett om jeg vasker hår eller ikke. Dusj uten hårvask går på 5 min. Dusj og føne hår når det må til, ca 45 min. Lager så frokost og niste til meg og Mann. Mens jeg drikker kaffe og hører pod. Ca 45 min. Spiser kanskje frokost hjemme etter at alt er ordna, eller venter til jobb. Har god tid alltid. Drikker ofte litt mer kaffe etter første kopp også. Og er gjerne litt på veranda for å lytte til fugler og se på hunder på tur🥰 Går på jobb 06.30 eller 06.45. "Lytte" til fugler😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå