Gå til innhold

"nye" zara

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hva har skjedd med designet til Zara egentlig..? virker som de har tatt en helomvendig og prøver å kjøre hardt på acne/celine-kopier...greit at de skal følge trender men før virket de som de klarte å være litt selvstendige i utseende på produktene. skikkelig skuffet... :(

dette er utifra nettsiden, vet ikke om det er likt i butikken. i tillegg til at de har forandret produktbildene slik at det er blitt vanskeligere å se plaggene ordentlig.

Anonymous poster hash: a4330...fd0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butikkene har også blitt dårligere synes jeg. Så høstkolleksjonen i London nå nettopp, og det som hittil var kommer var trasige greier. De har liksom mistet snerten sin og blitt skikkelig kjerringaktige.

Zara er ikke et must på storbybesøk lengre.

Skrevet

Zara har egentlig dårlig kvalitet og det er dyrt. Da kjøper jeg heller klær fra andre butikker som er mer originale og som selger klær med bedre kvalitet.

Anonymous poster hash: 351fe...90b
Skrevet

Jeg er enig i at klærne er blitt mer Acne/Celine-inspirert, men jeg synes ikke det nødvendigvis trenger å være noe negativt, da jeg liker deres klær. Jeg er generelt glad i Zara, og finner ofte klassiske, pene klær til en god pris, men det er MYE på Zara jeg ikke liker også.

• Liker 1
Skrevet

hadde vært interessant å visst hvor bra de treffer med sin nye profil. jeg merket meg online-salget deres gikk noe tregere enn for ett år siden. er vel en hel del som liker deres nye kolleksjon som også er acne, celine fans. det merklige er hvor brått de forandret hele uttrykket sitt. de var jo svært populære pga de presenterte noe som hadde manglet i markedet og nå har de gått bort fra det uttrykket, men det er vel nøye planlagt, kanskje de vil tiltrekke seg ny kundegruppe.. ser også mango har noe av den samme designen og at dette var det som ble plukket ut som det som blir trend til høst/vinter (sjakkrute bonanza)

Anonymous poster hash: 0d217...878
Skrevet

Nå så er jeg veldig glad i Acne og deres snitt, men kan ikke si jeg har funnet noe spesielt hos Zara som jeg har fått lyst på i det siste. Fant et smykke på nettsiden men ikke i butikk, ellers har jeg ikke sett noe annet spennende. Skal følge med da jeg trenger en fin kåpe til høsten.

Ellers så synes jeg den nye rosa høstkåpen er nydelig, synd den ikke kommer i flere farger da jeg aldri kommer til å kjøpe meg en rosa kåpe.

Skrevet

ikke glem at de har flere avdelinger. En undom, en hverdags og en chick.

Skrevet

ikke glem at de har flere avdelinger. En undom, en hverdags og en chick.

3? Er det ikke 2?

Anonymous poster hash: b303f...2e3

Skrevet

3? Er det ikke 2?

jeg deler det i 3. Synes den med penklær/kontoklær ikke dekker de to andre kategoriene.

Skrevet

3? Er det ikke 2?

Antar det er Suit, casual og jeans de deler det inn i.

• Liker 1
Skrevet

Antar det er Suit, casual og jeans de deler det inn i.

Er det ikke Mango som har suit?

Zara har to avdelinger for kvinner, "Woman" og "TRF".

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Fant mye fint både der og på Gina noen år tilbake, men fy f som de har tapt seg! Prøver alt for hardt med trendplagg som de ikke har kvalitet nok til å få til skikkelig.

Skrevet

Er det ikke Mango som har suit?

Zara har to avdelinger for kvinner, "Woman" og "TRF".

Stemmer ;-)! Beklager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...